بلاگ

معرفی بهترین مارک فریزر صندوقی

بهترین برند فریزر صندوقی

یکی از تجهیزات مهم سرمایشی برای فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سوپر مارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها فریزر صندوقی یا همان یخچال صندوقی می‌باشد. از یخچال صندوقی برای نگهداری مواد خوراکی، مواد پروتئینی و همه اجناس فسادپذیری که برای سالم ماندن باید در دمای پایین نگهداری شوند، می‌توان استفاده کرد. این محصول در اندازه‌های مختلف تولید و به بازار ارائه می‌شود. برای مثال فریزر صندوقی کوچک با نام فریزر صندوقی خانگی نیز شناخته شده است. طراحی فریزر صندوقی افقی به شکلی است که دارای درب عمودی می‌باشد. یخچال صندوقی دارای فضای بزرگی برای نگهداری حجم بالایی از مواد غذایی می‌باشد. به همین دلیل توانسته طرفداران زیادی جذب کند.

سر فصل ها

  • انواع فریزر صندوقی
  • عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین فریزر
  • انواع مختلف برند فریزر صندوقی
  • معرفی برند و محصولات کینو 
  • معرفی برند الکترواستیل
  • معرفی برند هیمالیا
  • معرفی برند اورست
  • معرفی فریزر صندوقی بستنی
  • معرفی بهترین تاپینگ بستنی کینو
  • محصولات تاپینگ بستنی کینو
  • مزایای استفاده از فریزر صندوقی
  • سخن پایانی

انواع فریزر صندوقی

همانطور که گفته شد فریزر صندوقی در مدل‌های متنوع و ابعاد و اندازه‌های گوناگون تولید و به بازار ارائه شده است. تعداد زیادی از این فریزرها بدون برفک بوده و برخی از این مدل‌ها دارای برفک هستند. با این حال به دلیل سهولت نگهداری و نظافت، توصیه‌ی ما به شما خرید یخچال فریزر بدون برفک است. در این مقاله اطلاعات کافی جهت انتخاب بهترین مارک فریزر صندوقی بدون برفک به شما ارائه خواهد شد.

عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین فریزر

برای انتخاب بهترین مارک های فریزر صندوقی باید عوامل مختلفی را بررسی کرد. برخی از این عوامل عبارتند از تعداد درب و سبدها، قابلیت تنظیم درجه‌‌ی سرمایشی، ضد خش و نشکن بودن درب، جنس بدنه، نوع چسب استفاده شده برای چسباندن درزها به درب، میزان مصرف برق و برفک سازی از جمله عوامل تعیین کننده‌ی بهترین مارک یخچال فریزر صندوقی هستند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی انواع یخچال صنعتی و کاربرد‌های آن

تایپینگ بستنی

انواع مختلف برند فریزر صندوقی

یخچال صندوقی محصولی بسیار پر کاربرد بوده و خواهان زیادی دارد. به همین دلیل تعداد تولید کنندگان این محصول نیز روز به روز در حال افزایش بوده و برند‌های جدیدی روانه‌ی بازار می‌شود. از جمله بهترین مارک های فریزر صندوقی می‌توان به برند‌های کینو، الکترواستیل، هیمالیا، اورست و… اشاره نمود. اما در این بین اگر بخواهم یکی را انتخاب و معرفی کنیم قطعا آن برند، کینو خواهد بود.

معرفی برند و محصولات کینو

 کینو یک برند ایرانی است که با بیش از نیم قرن فعالیت در استان اصفهان یکی از تولید کننده‌های محصولات با کیفیت و به صرفه در زمینه تولید یخچال صندوقی و محصولاتی همانند فریزر ایستاده کینو، یخچال ایستاده کینو، یخچال ایستاده صنعتی فروشگاهی و… است. تمامی محصولات این برند دارای برچسب انرژی می‌باشد. در ادامه به معرفی محصولات این برند پرداخته‌ایم.

فریزر صندوقی فروشگاهی کینو مدل CF1675

این محصول از جمله بهترین یخچال فریزر فروشگاه است که دارای شیشه LOW E تک لایه بوده و جنس بدنه‌ی خارجی آن از ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک می‌باشد. از دیگر مشخصات فریزر صندوقی فروشگاهی کینو مدل cf1675 با کیفیت می‌توان به داشتن ردیف انرژی A با توان مصرفی 440 وات اشاره کرد. علاوه بر این باید اشاره کرد که فریزر صندوقی فروشگاهی کینو دارای مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای همانند ترموستات قابل تنظیم، ترموتر، قابلیت تخلیه آب برفک، کندانسور دارای فن می‌باشد.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی فروشگاهی کینو مدل CF1675

فریزر صندوقی کینو مدل EFI4893

این محصول از سری جدید محصولات EFI می‌باشد. فریزر صندوقی کینو مدل EFI4893 حاصل همکاری مشترک بزرگترین و معتبرترین تولید کنندگان یخچال‌های ویترینی دنیا یعنی صنایع سرد سبوح اصفهان و لیبهر آلمان می‌باشد. از مشخصات این محصول می‌توان به توان مصرفی 190 وات و میزان مصرف انرژی 4.05 (kW/24h)، مصرف نه چندان زیاد برق و رده‌ی انرژی A اشاره کرد. گستره‌ی دمایی فریزر 10 الی 24 درجه‌ی سلسیوس است. ترموستات این فریزر قابل تنظیم بوده و برای سرماسازی در آن از گاز R134a استفاده می‌شود.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی کینو مدل EFI4893

فریزر صندوقی فروشگاه مدل EFI5553

همانطور که گفتیم محصولات کینو یکی از بهترین‌ها در زمینه یخچال و فریزر در کشور است. فریزر صندوقی فروشگاه مدل EFI5553 کیفیت و عملکرد بینظیری را داراست. داخل این فریزر یک ترموستات مکانیکی قرار دارد. رنج دمایی فریزر در بازه‌ی 10- الی 24- درجه‌ی سلسیوس بوده و برای سرد کردن داخل کابین از سیستم خنک کنندگی گردش هوای طبیعی استفاده شده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین یخچال قنادی

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی فروشگاه مدل EFI 5553

فریزر صندوقی لیبهر کینو مدل EFI 3453 سایز یک

فریزر و یخچال صندوقی کینو دارای مدل‌های زیادی است. از جمله عوامل متمایز کننده‌ی فریزر صندوقی کینو مدل EFI 3453 از سایر نمونه‌ها، مصرف کمتر برق در مقایسه با آن‌ها می‌باشد. بنابراین این محصول انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال مصرف بهینه‌ی انرژی هستند. پس در نتیجه خرید یخچال و فریزر صندوقی کینو می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای مصارف خانگی و فروشگاهی باشد.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی لیبهر کینو مدل EFI 3453 – سایز یک

معرفی برند الکترواستیل 

این برند از دهه 40 در حال فعالیت در کشورمان است. برند الکترواستیل از سال 1376 توانسته به دانش تولید یخچال‌‌های بدون برفک دست پیدا کند. موتور یخچال‌های الکترواستیل ایتالیایی بوده و این شرکت در ایران کار مونتاژ را انجام می‌دهد. یخچال‌های الکترواستیل از گاز R600 استفاده می‌کند که جزو گازهای بی‌خطر برای محیط زیست محسوب می‌شود.

معرفی برند هیمالیا

یکی از قدیمی‌ترین برند‌های موجود در کشور برند هیمالیا می‌باشد که از دهه 50 با شعار هیمالیا، بر قله‌ی زیبایی‌ها به فعالیت خود ادامه داده است. این شرکت از سال 1360 شروع به تولید یخچال‌های صنعتی و تولید فریزر‌های صندوقی خانگی کرده است. از دیگر تولیدات این شرکت می‌توان به یخچال فریزر ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، یخچال فریزر بالا پایین و یخچال فریزر پایین بالا. مدل‌های پانوراما، دلتا پلاس، امگا، آیس پول اشاره کرد.

معرفی برند اورست

برند اورست با بیش از 25 سال فعالیت یکی از بهترین برندهای ایرانی است. این شرکت در زمینه‌ی تولید محصولات سرمایشی، گرمایشی، کافی شاپی فعال بوده که متریال استفاده شده در محصولات این برند از شرکت‌های معتبر جهان وارد می‌شود. این شرکت علاوه بر یخچال صندوقی تولید محصولاتی چون یخچال ویترینی قنادی، یخچال قصابی، انواع تاپینگ بستنی و… را نیز دارد.

تایپینگ صندوقی

معرفی فریزر صندوقی بستنی

یک نوع دیگر از فریزر صندوقی وجود دارد که با نام تاپینگ بستنی معروف است. این فریزر مخصوص نگهداری بستنی می‌باشد و می‌تواند انواع بستنی را به نمایش بگذارد. بنابراین از این محصول جهت نگهداری سالم و در معرض دید قرار دادن انواع بستنی‌های خوشرنگ و خوش‌طعم در بستنی فروشی‌ها و سوپرمارکت‌‌ها می‌توانید استفاده کنید. این محصول با گنجایش و لیتراژهای متنوعی تولید می‌شود. بنابراین با توجه به کابین و فضای داخلی کاربران و مشتریان متنوعی دارد. برای اینکه مواد غذایی شما طعم و شکل ظاهری خود را بتواند به خوبی در این یخچال حفظ کند بهتر است از بهترین مارک تاپینگ بستنی استفاده کرد. 

معرفی بهترین تاپینگ بستنی کینو

 از جمله بهترین تاپینگ‌های موجود در بازار امروز، تاپینگ بستنی کینو است که تهیه‌ی آن در کنار دستگاه بستنی ساز در یک کافی‌شاپ پیشنهاد می‌شود. بدین طریق می‌توانید در نگهداری و نمایش محصولات بستنی خود از آن استفاده کنید. این برند می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. در ادامه به معرفی مدل‌های این برند به شما پرداخته‌ایم.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین مدل‌های یخچال هتلی

یخچال تاپینگ کینو مدل TR1675

شیشه‌های Low E تک لایه در درب محصول از هدر رفتن انرژی و حرارت جلوگیری می‌کند. یخچال تاپینگ کینو مدل TR1675 دارای توان 250 وات، ردیف انرژی A، جنس بدنه‌ی داخلی ورق روغنی با رنگ استاتیک، با 4 طبقه یکی از مقرون به صرفه ترین انتخاب‌ها می‌تواند باشد.

یخچال تاپینگ

یخچال تاپینگ کینو مدل TR1675

یخچال تاپینگ کینو مدل TR1465

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای خرید یخچال مخصوص نگهداری بستنی، تاپینگ بستنی یخچال کینو مدل TR1465 می‌باشد. این محصول از سری یخچال‌های صندوقی با رنج دمایی بالای صفر است. به عبارت ساده‌تر برای نگهداری از مواد غذایی در این یخچال باید دمای آن بالای صفر باشد. همچنین از ظروف بنماری این محصول برای حفظ ترشیجات و زیتون می‌توان استفاده کرد.

یخچال تاپینگ

یخچال تاپینگ کینو مدل TR1465

فریزر تاپینگ بستنی کینو مدل TP1255

این محصول دارای عایق پلی یورتان، استفاده از شیشه‌های Low E تک لایه در درب، جنس بدنه‌ی داخلی محصول از ورق گالوانیزه، پوشش رنگ الکترواستاتیک و درب آلومینیومی می‌باشد. از دیگر مشخصات فریزر تاپینگ بستنی کینو مدل TP1255 می‌توان به توان 280 وات، رده‌ی مصرف انرژی A، وزن خالص 100 کیلوگرم، وزن ناخالص 110 کیلوگرم اشاره کرد.

یخچال تاپینگ

فریزر تاپینگ بستنی کینو مدل TP1255

مزایای استفاده از فریزر صندوقی

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره شد، فریزر صندوقی دارای کابین بزرگ است. بنابراین از فریزر صندوقی در فروشگاه‌ها و یا سوپرمارکت‌های بزرگ می‌توان استفاده کرد. علاوه بر این استفاده از فریزر صندوقی در شرایطی که امکان نگهداری مواد غذایی و سالم ماندن آن‌ها به صورت طبیعی وجود ندارد، توصیه می‌شود.

از دیگر مزایای استفاده از فریزر صندوقی می‌توان به امکان نگهداری مواد به صورت طولانی اشاره کرد. چون این دستگاه نقطه انجماد بالا و توان نگهداری بیشتری نسبت به بقیه یخچال‌ها دارد. اگر شما نیز قصد خرید فریزر صندوقی را دارید می‌توانید به سایت باربد تک مراجعه کرده و بهترین مارک فریزر ویترینی صندوقی را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی

سخن پایانی

در این مقاله ابتدا به بررسی انواع فریزر صندوقی و کاربردهای آن پرداخته شد. در ادامه، بخشی از مطلب به معرفی بهترین مارک فریزر اختصاص داده شد. علاوه بر این به محصولاتی که می‌تواند بهترین انتخاب شما در این زمینه باشد اشاره کردیم. در صورت تمایل به خرید فریزر صندوقی فروشگاهی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب می‌توانید از طریق سایت شرکت باربدتک کنید. همچنین با مراجعه به فروشگاه اینترنتی باربد تک با سایر نمونه‌های بیشتر آشنا خواهید شد. در صورت مواجهه با سوالی در این زمینه و یا نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *