بلاگ

بهترین یخچال قنادی [بررسی 5 محصول برتر]

بهترین یخچال قنادی

یخچال قنادی که از جمله یخچال‌های صنعتی محسوب می‌شود از مهم‌ترین ملزومات قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها است. از این محصول برای نگهداری انواع کیک و شیرینی استفاده می‌شود. به دلیل برخورداری این محصولات از حالت ویترینی، برای نگهداری انواع شیرینی‌های خشک نیز ویترین یخچال قنادی بیشترین کاربرد را دارد. یخچال صنعتی قنادی در رنگ‌بندی‌های مختلف و با ورق‌های مختلف از جمله بدنه گالوانیزه و استیل تولید می‌شوند.

ابعاد این یخچال‌ها متغیر و طبق سفارش مشتری می‌باشد و مشتریان می‌توانند ابعاد و متراژ مورد نظر خود را سفارش دهند. اگر شما هم قصد خرید بهترین یخچال قنادی و ویترین شیرینی فروشی را برای فروشگاه خود دارید اما در رابطه با آن و قیمت بهترین یخچال ویترینی قنادی در ایران و سایر موارد دیگر اطلاعات چندانی ندارید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. چرا که این مقاله حاوی مطالبی است که شما را در پاسخ به سوالاتتان یاری خواهد کرد.

سرفصل‌های مقاله

  • معرفی بهترین یخچال قنادی
  • انواع و کاربرد بهترین یخچال قنادی 
  1. یخچال ویترینی مکعبی 
  2. یخچال کیک 
  3. یخچال آکواریومی
  4. یخچال ویترینی
  5. یخچال شو کیک
  6. پیشخوان قنادی 
  7. یخچال قنادی کوچک
  • نکات کلیدی در خصوص نگهداری از یخچال قنادی
  • قیمت یخچال قنادی
  • سخن پایانی 

معرفی بهترین یخچال قنادی

بهترین یخچال قنادی دارای ظاهر خاص و کاربردی خود را دارد. طراحی و ساخت این محصول باید به گونه‌ای است که شیشه‌های شفاف آن نمایش دهنده‌ی شیرینی و کیک‌های قرار داده شده در آن می‌باشد. بدین طریق مشتریان به راحتی می‌توانند سفارش خود را انتخاب کنند. این محصول علاوه بر نمایش شیرینی‌ها باید از قابلیت حفظ رطوبت و دما برخوردار باشد تا مانع از فاسد شدن شیرینی‌ها شود. در این مقاله به معرفی انواع بهترین مارک یخچال قنادی پرداخته‌ایم.

یخچال قنادی

انواع و کاربرد بهترین یخچال قنادی

کاربرد یخچال قنادی محدود به نگهداری شیرینی نیست. این محصول مدل‌های متنوعی دارد که در فروشگاه‌های بزرگ و کوچک یا مغازه‌های نان فانتزی و همچنین در کافی شاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این محصول علاوه بر شیرینی‌تر برای نگه‌داری شیرینی خشک و نان فانتزی هم استفاده می‌شود. که در ادامه به معرفی انواع مدل‌ها پرداخته‌ایم.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین مدل‌های یخچال هتلی

ویترین مکعبی

این مدل مناسب استفاده در نان فانتزی فروشی هاست که برای چیدمان انواع نان استفاده می‌شود. دارای طبقات شیشه‌ای بوده که می‌تواند وزن زیادی را تحمل کند.

یخچال ویترینی مکعبی مخصوص قنادی

این محصول جزو یخچال‌های ایستاده نیز می‌باشد. یخچال ویترینی مکعبی از مواد اولیه‌ی مرغوبی تولید شده که باعث افزایش کیفیت ساخت، مقاومت و استحکام و عملکرد آن می‌شود. در ساخت بدنه‌ی این محصول از فلز استیل استنلس استفاده شده و شیشه‌ی آن سکوریت نشکن است.

کابین یخچال دارای ۴ طبقه می‌باشد و در داخل آن از سیستم نورپردازی ال ای دی برای جلوه‌ی بهتر محصولات مورد استفاده قرار گرفته است. این یخچال‌ها در دو سایز متفاوت ۲ متری و ۱.۵ متری با سیستم رادیات به بازار عرضه می‌شود. و ابعاد هر یک به ترتیب ۲۰۰ × ۱۶۵ × ۷۹ سانتی متر و ۱۵۰ × ۱۶۵ × ۷۹  می‌باشد.

یخچال قنادی

یخچال ویترینی مکعبی مخصوص قنادی

یخچال کیک

دارای قفسه‌های طویل و بزرگ جهت نمایش انواع کیک می‌باشند. به همین دلیل می‌توان گفت در نوع خود بهترین یخچال شیرینی فروشی است. استفاده از نورپردازی که در این یخچال کار شده زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

یخچال آکواریومی

در تولید این یخچال برای دید بهتر مشتریان از شیشه‌های ضد بخار استفاده شده است. این یخچال قدرت فوق العاده ای دارد به همین دلیل برای نگه‌داری گوشت و مواد فاسد شدنی از آن استفاده می‌شود.

یخچال آکواریومی محصولات پروتئینی

یخچال آکواریومی با نام یخچال مکعبی پروتئینی نیز در بازار شناخته می‌شود. از یخچال آکواریومی پروتئینی عمدتا برای نگهداری انواع گوشت و مرغ در قصابی‌ها و پروتئین فروشی‌ها استفاده می‌شود. طراحی و تولید این یخچال فروشگاهی به شکلی است که امکان شستشو و تمیز کردن داخل یخچال بدون بروز کوچکترین مشکلی برای استفاده کننده فراهم شده است. در ساخت این محصول از ورق استیل یکپارچه در قسمت داخلی یخچال استفاده شده است.

یخچال قنادی

یخچال ویترینی مکعبی قنادی

یخچال ویترینی

در ساخت بدنه‌ی این یخچال از استیل ضد اسید استفاده شده که باعث شده این محصول علاوه بر قنادی‌ها، در مغازه‌های محصولات پروتئینی و مرغ فروشی قابل استفاده باشد. یخچال ویترینی به دلیل کاربرد‌های فراوان طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده است. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را دارید می‌توانید به سایت باربد تک مراجعه کرده و از نمونه‌های بیشتر دیدن کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر فروشگاهی

یخچال ویترینی مکعبی قنادی مناسب کیک و شیرینی

یخچال قنادی که با نام یخچال ویترینی قنادی هم شناخته می‌شود دارای مدل های مختلف است که یخچال ویترینی مکعبی قنادی یکی از این مدل هاست. این محصول عموما برای نگهداری انواع کیک و شیرینی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یخچال ایستاده صنعتی دارای عایق بندی تزریق فوم بوده که مانع اتلاف سرما میگردد و همچنین دارای سیستم تهویه هوا می‌باشد که مانع خشک شدن و کهنه شدن محصول می‌شود. طراحی و تولید این یخچال ویترینی به گونه‌ای است که در داخل کابین آن ۴ طبقه قرار گرفته شده است.

یخچال قنادی

یخچال ویترینی مکعبی قنادی

ویترینی نان فانتزی

ویترین نان فانتزی در ابعاد دو متر ساخته شده و رادیات جهت سرمادهی در آن تعبیه شده است. جهت فروش مواد غذایی بدون نگرانی از فاسد شدن آن‌ها، خرید این یخچال می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

یخچال شو کیک

این یخچال ویترینی جهت به نمایش گذاشتن انواع کیک ساخته شده که با استفاده از عایق بندی تزریق فوم در بدنه باعث ثابت نگه داشتن دما و رطوبت می‌شود که با استفاده از آن ها از خراب شدن شیرینی و خشک شدن آن ها جلوگیری می‌شود.

یخچال ویترینی مکعبی مخصوص قنادی

 یکی دیگر از یخچال‌هایی که برای نگهداری کیک وشیرینی استفاده می‌شود. یخچال ویترینی مکعب است این محصول یک ویترین مکعبی استیل برای نمایش کیک و شیرینی‌های شما می‌باشد. این یخچال فروشگاهی عملکرد بی‌نظیری داشته و جهت نمایش بهتر و ایجاد جلوه‌ی زیبا برای محصولات داخل آن از سیستم نورپردازی و چراغ LED در آن استفاده شده است. در ساخت بدنه‌ی این محصول استیل استنلس به کار رفته است که این امر باعث افزایش زیبایی و مقاومت بدنه‌ شده است.

یخچال قنادی

یخچال ویترینی مکعب قنادی

پیشخوان قنادی

از این ویترین برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد. می‌توان آن را به صورت میز داخل و کشوی پول طراحی کرد. پیشخوان قنادی یکی از اساسی‌ترین نیازها برای یک فروشگاه قنادی است.

 پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک یخچال هتلی چیست؟

یخچال ایستاده قنادی یک و نیم متری

یکی از مناسب‌ترین یخچال‌های موجود برای قنادی‌ها یخچال ایستاده صنعتی فروشگاهی یک‌ونیم متری با استیل نگیر دودی طلایی است. ویترین این محصول مناسب به نمایش گذاشتن محصولات دیگر مثل میوه، کیک، انواع دسر، انواع نان و… می باشد.

یخچال قنادی کوچک

یخچال قنادی کوچک یکی از پرطرفدار‌ترین و بهترین یخچال شیرینی فروشی است. چرا که علاوه بر ظاهری زیبا و مدرن، ابعاد متناسبی داشته و فضای چندانی اشغال نمی‌کند. همچنین قیمت این وسیله نسبت به بقیه مدل‌ها مناسب‌تر است. 

بهترین یخچال کوچک

نکات کلیدی در خصوص نگهداری از یخچال قنادی

  • فضای داخلی و خارجی یخچال قنادی را به طور مداوم تمیز کنید.
  • سیم پیچ کندانسور را به طور منظم تمیز کنید.
  • ناحیه کویل اواپراتور را به طور منظم بررسی کنید.
  • واشرها و نحوه بسته شدن در‌ها را دائما چک کنید.
  • فیلترهای هوا را به صورت مرتب چک کنید.
  • لوله‌های تخلیه را به طور معمول تمیز کنید.
  • واحد تبرید خود را خشک نگه دارید.

قیمت یخچال قنادی

قیمت بهترین یخچال‌ های قنادی به عوامل مختلفی بستگی دارد. با توجه به نوع کمپرسور، قدرت موتور، ظرفیت، ابعاد و متریال به کار‌ رفته در ساخت آن تعیین می‌شود. آشنایی با یخچال صنعتی که یخچال قنادی هم زیر دسته‌ی آن است می‌تواند شما را به خوبی راهنمایی کند. شما به راحتی می‌توانید با تماس با باربدتک از قیمت محصولات مطلع شوید تا مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصول را برای شیرینی فروشی خود خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله شما را با انواع بهترین یخچال‌‌ ویترینی قنادی در ایران و کاربرد‌های آن آشنا کردیم و نمونه‌ای از محصولات را برای شما معرفی کردیم. تمامی محصولات باربدتک با بهترین مواد اولیه و متریال ساخته شده است. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است، جهت خرید و مشاوره می‌توانید با کارشناسان فروش ارتباط برقرار کنید و از لیست قیمت تمامی محصولات باخبر شوید و سفارش خود را ثبت کنید. سفارشات شما پس از ثبت و تولید از طریق بهترین باربری‌های ممکن به سراسر کشور ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *