بلاگ

بهترین مارک یخچال هتلی چیست؟

بهترین مارک یخچال هتلی

ممکن است در حال حاضر به دنبال خرید یک مینی یخچال برای دفتر کار خود باشید؛ یا اینکه به تازگی خوابگاه دانشجویی یا هتلی تاسیس کرده‌اید و می‌خواهید با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه یخچال کوچکی برای هر اتاق آن تهیه کنید. اگر قصد کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این محصول و خرید آن دارید به صفحه‌ی درستی هدایت شده‌اید. در این مقاله علاوه بر بررسی مزایای استفاده از مینی یخچال‌ها، بهترین مارک یخچال هتلی و چند محصول با کیفیت به شما معرفی شده است.

سرفصل‌های مقاله

  • لزوم استفاده از یخچال هتلی
  • مزایای استفاده از مینی یخچال
  • انواع یخچال مینی بر اساس شکل ظاهری
  1. یخچال مینی مکعبی
  2. یخچال مینی سایز متوسط
  3. مینی یخچال زیر کانتری 
  4. مینی بار مخصوص نوشیدنی 
  5. یخچال مینی مسافرتی
  • بهترین برند یخچال هتلی
  1. الکترواستیل
  2. یورو استیل
  3. پلار
  4. ایستکول
  • معرفی محصول
  • سخن پایانی

لزوم استفاده از یخچال هتلی

در مکان‌هایی نظیر هتل، خوابگاه‌های دانشجویی، مسافرخانه‌ها و… تعداد افراد اندک بوده و اقامت آن‌ها کوتاه‌ مدت است. در همچین مواردی نیازی به نگهداری مواد غذایی به مدت طولانی نیست. در چنین شرایطی لازم است از یخچال مینی یا یخچال هتلی استفاده شود. اکنون که در حال مطالعه‌ی این مطلب هستید شاید در اندیشه‌ی خرید محصولی مرغوب هستید. در این مطلب به معرفی بهترین برند یخچال هتلی موجود پرداخته‌ایم تا شما انتخابی آسان و مطمئن داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک فریزر ایستاده

مزایای استفاده از مینی یخچال

همانطور که می‌دانید یخچال‌ مینی یا مینی بار بهترین گزینه برای نگهداری مواد غذایی با حجم کم می‌باشد. این محصول به دلیل ابعاد کوچک فضای چندانی اشغال نمی‌کند و در اتاق‌ها یا دفاتر کار کوچک به آسانی قابل استفاده است. میزان برق مصرفی یخچال‌های هتلی در مقایسه با سایر یخچال‌ها بسیار کمتر می‌باشد. بنابراین در صورت لزوم به استفاده از تجهیزات دیگری نظیر آب سرد کن کنار این محصول در محل کار، نگران بیش‌تر شدن هزینه‌های پرداختی برای برق نباشید. وزن یخچال مینی کم است و کاربر به راحتی می‌تواند هنگام تغییر دکور، محصول را جابه‌جا کند.

مزایایی استفاده از یخچال هتلی

انواع یخچال مینی بر اساس شکل ظاهری

مینی یخچال‌ها در مدل‌ها، ابعاد و اندازه‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. انواع یخچال هتلی بر اساس سیستم سرما ساز و همچنین بر اساس شکل ظاهری می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. در این قسمت مینی یخچال‌ها را به لحاظ شکل ظاهری طبقه بندی و بررسی می‌کنیم.

یخچال مینی مکعبی

رایج‌ترین مدل یخچال هتلی، یخچال مینی مکعبی است. این نوع از مینی بار به گونه‌ای طراحی و تولید شده که حتی در کوچک‌ترین اتاق‌ها هم می‌توان دستگاه را جای داد. گنجایش مفید این یخچال‌ برای ذخیره‌سازی مواد حدود 28 الی 59 لیتر است.

یخچال مینی سایز متوسط

این مدل از مینی یخچال‌ها اندکی از مینی یخچال مکعبی بزرگتر هستند. با این حال جابه‌جایی و حمل آن‌ها آسان است. از این محصولات علاوه بر مینی بار هتلی به عنوان محصولی برای ذخیره کردن خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها در دفاتر کار هم استفاده کرد. ظرفیت این محصولات از 80 الی 96 لیتر متغیر است. بعضی از انواع سایز متوسط مجهز به کلید و محفظه‌ی کوچک فریزر هم هستند.

مینی یخچال زیر کانتری

یخچال‌ مینی زیر کانتری بزرگترین سایز یخچال هتلی به حساب می‌آیند. حجم مفید آن‌ها 99 الی 127 لیتر بوده و مصرف برق نسبتا بیش‌تری دارند. در کنار تجهیزاتی نظیر فریزر ایستاده کینو از این نوع مینی یخچال هم می‌توان در رستوران، فست‌فودها و همین طور هتل‌ها برای زیر کانتر استفاده کرد.

مینی بار مخصوص نوشیدنی

این مینی بارها اصولا برای خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی طراحی و تولید شده‌اند. قفسه‌بندی مینی بارهای مخصوص نوشیدنی به گونه‌ایست که می‌توان بطری‌های نوشیدنی را داخل یخچال به صورت منظم جای داد. اگر در کنار این محصول لزوم نگهداری مواد غذایی نظیر لبنیات و فرآورده‌های پروتئینی ایجاد شود؛ خرید یخچال ایستاده کینو پیشنهاد ما به شماست.

یخچال مینی مسافرتی

این نوع مینی بارهای مسافرتی کوچکترین سایز یخچال هستند. به کمک این نوع از مینی بارها می‌توان هم غذا و هم نوشیدنی را خنک نگه داشت؛ اما مشخصا در طول مدت سفر نه برای طولانی مدت.

بهترین برند یخچال هتلی

از آنجایی که یخچال‌های مینی توسط شرکت‌های تولید کننده‌ی متنوعی تولید و به فروش می‌رسند، ممکن است انتخاب بهترین مارک یخچال کوچک دشوار باشد. از این رو بهتر است پیش از خرید اطلاعات لازم به عنوان راهنمای خرید یخچال هتلی را به دست آورید. در این بخش به معرفی بهترین مارک‌ یخچال هتلی ایرانی و نمونه‌ای از محصولات ‌آن‌ها می‌پردازیم.

الکترواستیل

برند الکترواستیل نامی آشنا در میان مصرف کنندگان تجهیزات برودتی است. یکی از محصولات ارائه شده توسط این برند خوش‌نام یخچال ۷ فوت مدل ES7 است که فروش خوبی داشته است.

یورو استار

یورواستار برند ارائه شده توسط شرکت ایرانی یخساران است. یکی از یخچال‌های مینی تولید شده توسط این برند یخچال کوچک ۵ فوت مدل SLR45W است. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و با دارا بودن رده‌ی انرژی  A جزو محصولات کم مصرف محسوب می‌شود.

پلار

پلار برندی ایرانی است که در طی سالیان طولانی با ارائه‌ی یخچال‌های هتلی مرغوب رضایت کاربران را جلب نموده است. یخچال مینی پلار مدل R62 از نمونه‌های این مارک معتبر می‌باشد. پلار در بین برندهای معرفی شده یکی از بهترین مارک یخچال هتلی ایرانی می‌باشد.

ایستکول

شرکت ایرانی تکران مبرد با مارک ایستکول سالهاست که در زمینه‌ی تولید تجهیزات برودتی فعالیت می‌کند. این شرکت با تولید بهترین برند یخچال هتلی موجود در بازار با کیفیت بالا هر سال به تعداد مشتریان خود می‌افزاید. برای نمونه یخچال ۵ فوت ایستکول مدل TM-835 و TM-642-80 از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فریزر ایستاده

معرفی محصول

در این قسمت سعی بر آن است که با معرفی چند نمونه از محصولاتی که بهترین برند یخچال مینی در بازار امروز محسوب می‌شوند، تصمیم‌گیری برای انتخاب محصول را برای شما ساده‌تر سازیم. این محصولات از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و تا سال‌ها بدون بروز مشکلی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-835-80

 محصولی با گنجایش 80 لیتر عرضه شده توسط مارک ایست کول می‌باشد. ابعاد یخچال ایستکول 5 فوت 800 *540 *440 میلی‌متر بوده و توان اکتیو محصول به طور متوسط برابر با 100 تا 110 وات می‌باشد. سطح بهره‌وری انرژی این محصول و نماد کلاس آن تعادل است که دستگاه را در گروه رده‌ی انرژی A قرار می‌دهد.

یخچال ایستکول

یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-835-80

یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-9580 CS

این محصول با وزنی معادل 26.5 کیلوگرم و حجم کلی 93 لیتر گزینه‌ای مناسب برای استفاده در هتل‌هاست. از دیگر مشخصات این یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-9580 CS می‌توان به درب شیشه‌ای و چهار طبقه‌ی تنظیم شده داخل کابین اشاره کرد. این یخچال مینی در دو رنگ‌ سفید و مشکی در بازار موجود است.

یخچال ایستکول

یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-9580 CS

یخچال هتلی هفت فوت

 محصولی با ابعاد متناسب و کم حجم است. ارتفاع، عرض و عمق این محصول به ترتیب برابر با 94، 44 و 50 سانتی‌متر می‌باشد. برای جلوگیری از هدر رفتن سرمای داخل کابین، یخچال هتلی7فوت از طریق تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی شده است. علاوه بر این سیستم نوفراست محصول از ایجاد برفک جلوگیری می‌کند.

یخچال 7 فوت

یخچال 7 فوت هتلی

یخچال مینی بار پنج فوت

این محصول با طبقات قابل تنظیم امکان چیدن مواد غذایی را به بهترین شکل ممکن برای کاربر فراهم می‌کند. درب این یخچال مینی بار از شیشه‌ی سیکوریت بوده و سیستم روشنایی LED این محصول به شما اجازه می‌دهد پیش از باز کردن درب یخچال خوراکی مورد نظر را انتخاب کنید.

یخچال مینی بار

یخچال مینی بار پنج فوت

یخچال مینی بار هتلی سه فوت

محصول دیگری که برای نگهداری مواد غذایی که نیاز به انباشت شدن ندارند در هتل‌ها و مغازه‌های کوچک به کار می‌رود، یخچال مینی بار هتلی سه فوت می‌باشد. جنس بدنه‌ی این مینی یخچال از ورق گالوانیزه بوده و از طریق تزریق فوم پلی یورتان عیق بندی شده است.

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات راه اندازی آشپزخانه صنعتی

یخچال مینی بار هتلی

یخچال مینی بار هتلی سه فوت

سخن پایانی

در این مطلب به تقسیم بندی یخچال‌های مینی بر اساس شکل ظاهری، مزایای به کارگیری این محصولات و معرفی بهترین مارک یخچال مینی پرداخته شد. اکنون با در اختیار داشتن اطلاعات لازم می‌توانید برای تهیه‌ی محصول مورد نیاز اقدام کنید. علاوه بر این در صورت مواجهه با سوالی در خصوص محصولات، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید. چنانچه برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار خود به دنبال تهیه‌ی تجهیزات با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه هستید، کالای مورد نظر را به صورت آنلاین از سایت خریداری کنید. خرید شما توسط گروه صنعتی باربد گستران میلاد تک با قیمت تولیدی به شهر مورد نظر ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *