بلاگ

معرفی بهترین مارک فریزر ایستاده

بهترین مارک فریزر

فریزر ایستاده یک نوع دستگاه خنک‌ کننده است که به شما اجازه می‌دهد مواد غذایی را در دمای پایین‌تر از دمای اتاق نگهداری کنید تا به مدت طولانی‌تری تازه بمانند. معمولا انواع یخچال ایستاده صنعتی فروشگاهی دارای یک فضای بزرگ داخلی با قفسه‌ها و درب‌های مختلف برای سازماندهی مواد غذایی است. دمای فریزر ایستاده معمولاً در حدود -18 درجه سلسیوس یا پایین‌تر تنظیم می‌شود. فریزرهای ایستاده به عنوان جایگزینی بهتر برای فریزرهای افقی شناخته می‌شوند چرا که فضای بیشتری دارند و امکان دسترسی راحت‌تری را به مواد غذایی فراهم می‌کنند. آنها برای نگهداری انواع مختلف مواد غذایی از جمله گوشت، میوه، سبزیجات، خوراکی‌های آماده، و منجمدات مفید هستند. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین برند فریزر ویترینی چیست؟ در ادامه این نوشته برای آشنایی بیشتر شما همراهان عزیز به بررسی ویژگی‌ها و معرفی بهترین برندها پرداخته‌ایم پس با ما تا انتهای نوشته همراه باشید.

سرفصل‌های مقاله:

  • ویژگی‌های معمولی فریزرهای ایستاده 
  • معرفی بهترین برند فریزر ایستاده
  • فریزر ایستاده مارک زیمان
  • فریزر ایستاده مارک کینو
  • فریزر ایستاده مارک الکترواستیل
  • سخن پایانی

ویژگی‌های معمولی فریزرهای ایستاده عبارتند از:

  1. حجم بزرگ: این نوع فریزرها دارای محفظه‌های بزرگی هستند که به شما امکان ذخیره‌سازی مقدار زیادی مواد غذایی را می‌دهند.
  2. درب‌ها: فریزرهای ایستاده دارای درب‌های بزرگی هستند که به آسانی قابل دسترس هستند و اجازه می‌دهند تا مواد غذایی به راحتی جابه‌جا شوند.
  3. قفل‌ها: برخی از مدل‌های فریزرهای ایستاده دارای قفل‌ها هستند تا از دسترسی غیرمجاز به مواد غذایی جلوگیری کنند.
  4. قفسه‌ها و سبد‌ها: فریزرهای ایستاده دارای قفسه‌ها و سبد‌ها برای دسته‌بندی مواد غذایی هستند که امکان ترتیب دادن و دسترسی آسان به مواد را فراهم می‌کنند.
  5. قدرت خنک کنندگی: این نوع فریزرها دارای سیستم خنک‌کننده قوی هستند که می‌توانند دمای بسیار پایینی را حفظ کرده و مواد غذایی را برای مدت طولانی نگهداری کنند.
  6. قابلیت تنظیم دما: بیشتر فریزرهای ایستاده دارای کنترل دما هستند که به شما اجازه تنظیم دمای دلخواه برای مواد غذایی را می‌دهند.
  7. نورهای داخلی: برخی از مدل‌ها دارای نورهای داخلی هستند که در دسترسی و مشاهده مواد غذایی کمک می‌کنند.
  8. پایه‌ها و چرخ‌ها: برخی از فریزرهای ایستاده صنعتی آشپزخانه دارای پایه‌ها یا چرخ‌ها هستند که جابجایی و تمیز کاری آنها را آسان می‌کنند.
  9. صدا و مصرف انرژی: برخی مدل‌ها با تکنولوژی‌های بهینه‌تری طراحی شده‌اند تا صدای کمتری داشته باشند و انرژی کمتری مصرف کنند.

لطفاً توجه داشته باشید که ویژگی‌ها ممکن است بسته به مدل و تولیدکننده فریزر تغییر کنند.

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات راه اندازی آشپزخانه صنعتی

ویژگی فریزر ایستاده

معرفی بهترین برند فریزر ایستاده

برای شناخت بهترین مارک فریزر ایستاده به ویژگی‌های ریز و درشتی دقت کنید. به هر حال هر مارک و برندی قبل از تولید به نوع کاربرد فریزر توجه می‌کند؛ چرا که مدل‌ها و کارکرد هر کدام از فریزرهای صنعتی ساختار متنوعی را در پیش می‌گیرند و به همین دلیل، نوع کاربرد در ابتدا موضوع بسیار مهمی به شمار می‌آید. امروزه از انواع فریزرهای صنعتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‎ها، فروشگاه‌های لبنیاتی، هایپر مارکت و بسیاری از کارخانه‌ها استفاده می‌کنند. بدین ترتیب، شناخت بهترین مارک فریز ویترینی برای انتخاب آگاهانه انواع فریزر و حتی خرید یخچال ایستاده صنعتی آشپزخانه، صد در صد موضوع بسیار حائز اهمیتی به شمار می‌آید. از جمله بهترین برندها برای کاربردهای مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

فریزر ایستاده مارک زیمان

فریزر ایستاده مارک زیمان یک دستگاه یخچال و فریزر است که به شکل ایستاده طراحی شده است. این نوع فریزرها عمدتاً بزرگتر از فریزرهای افقی و دارای قسمتی برای یخچال و قسمت دیگری برای فریزر هستند. این دستگاه‌ها معمولاً دارای قفسه‌ها و درب‌ها برای ذخیره‌سازی مواد غذایی هستند. برخی از ویژگی‌های فریزر ایستاده مارک زیمان ممکن است شامل سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته باشد که از دما و رطوبت مناسب برای مواد غذایی برخوردار است. همچنین، این دستگاه‌ها معمولاً دارای قفسه‌ها و سیستم‌های مرتب‌سازی برای سهولت در دسترسی به مواد غذایی هستند.

لطفاً توجه داشته باشید که جزئیات دقیق در مورد مدل‌ها و ویژگی‌های مختلف ممکن است تغییر کند و بر اساس نسخه و مدل مشخص از فریزر ایستاده مارک زیمان متفاوت باشد. برای اطلاعات دقیق‌تر، می‌توانید به مستندات مربوط به محصول یا وب‌سایت شرکت تولیدکننده مراجعه کنید.

فریزر صنعتی ایستاده زیمان مدل VF 375 L

این فریزر با وزن ناخالص ۹۶ کیلوگرم و وزن خالص ۹۰ کیلوگرم دارای ابعاد بیرونی به اندازه 199.3*66*61.5 سانتی‌متر می‌باشد. که در دو مدل تک درب و دو درب تولید شده است. فریزر ویترینی زیمان که جزو مدل‌های فریزر ایستاده، فریزر ویترینی، فریزر صنعتی، فریزر فروشگاهی، فریزر ایستاده صنعتی و فریزر ایستاده ویترینی می‌باشد می‌تواند مواد خوراکی و فاسد شدنی را در دمایی بین ۱۸- تا ۲۴- درجه سانتی‌گراد نگهداری کند و علاوه بر آن محصولات داخل فریزر را با نورپردازی تمام کابین در معرض دید مشتریان قرار دهد.

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

بنر معرفی بهترین مارک فریزر ایستاده

فریزر ایستاده مارک کینو

کینو یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی است که فریزر ویترینی‌های متنوعی با قیمت‌های مختلف تولید می‌کند. فریزر ویترینی‌های کینو، کیفیت ساخت مناسبی دارند و برای استفاده در فروشگاه‌های مختلف مناسب هستند. یخچال و فریزر کینو یکی از پرمصرف‌ترین دستگاه‌های مورد نیاز برای هر مغازه‌ای است که با مواد غذایی و بهداشتی سر و کار دارند از قبیل: پیتزا فروشی، رستوران، فست فود، ساندویچ فروشی، سوپر مارکت، سبزی و میوه فروشی، سوپر پروتئینی، قصابی، مرغ فروشی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه، و بسیاری از فروشگاه‌های دیگر.

نکته خیلی مهم در این زمینه مصرف برق این دستگاه‌ها می‌باشد که بایستی حداقل مصرف ممکن باشد زیرا که یخچال و فریزر به‌ صورت 24 ساعت و 7 روز هفته در حال کار می‌باشد. یخچال و فریزرهای ایستاده خانواده کینو دارای گنجایش مفید و بهینه است و این مورد جهت مصارف تجاری بسیار حائز اهمیت بوده و از جمله نقاط قوت محصول، دریافت رده انرژی A می‌باشد.

فریزر ایستاده کینو در ابعاد و تعداد درب‌های مختلف (تک درب، دو درب، چهار درب و شش درب) تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برای پاسخ به این سوال که بهترین برند فریزر ویترینی چیست؟ در زیر به تعدادی از فریزرهای سایت باربدتک از مارک کینو برای آشنایی بیشتر شما عزیزان اشاره خواهیم کرد، که به شما برای انتخاب و خرید فریزر ایستاده کینو کمک خواهد کرد، پس با ما تا انتهای نوشته همراه باشید.

فریزر ویترینی فروشگاهی کینو مدل KF615WL

سیستم توزیع هوای یکنواخت موجود در این محصول سبب شده تمام نقاط کابین دارای درجه حرارت یکسان بوده که این خود نیز به جهت نگهداری و اطمینان از سلامت مواد غذایی امری بسیار مهم می‌باشد. از جمله نکات برجسته محصول استفاده از شیشه‌های سکوریت سه جداره و استاندارد حاوی گاز عایق آرگون بوده که موجب گردیده اتلاف حرارت به حداقل برسد، سکوریت بودن شیشه نیز موجب گردیده در صورت شکستگی شیشه، خطرات ناشی از خرد شدن شیشه نیز به حداقل برسد. جنس بدنه‌ی خارجی فریزر ویترینی کینو مدل KF615WL از ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک بوده و داخل کابین ۷ طبقه برای نگهداری مواد غذایی قرار گرفته است.

فریزر ویترینی کینو

فریزر ویترینی کینو مدل KF615WL

فریزر ویترینی تک درب کینو مدل KF500WL

گستره‌ی دمایی محصول 24- تا 18- درجه‌ی سلسیوس است و نوع گاز سرماساز یخچال R404a می‌باشد. سیستم توزیع هوای یکنواخت موجود در این محصول سبب شده تمام نقاط کابین دارای درجه حرارت یکسان بوده که این خود نیز به جهت نگهداری و اطمینان از سلامت مواد غذایی امری بسیار مهم است. این دستگاه تماما دارای عایق‌بندی فوم پلی اورتان بوده که توسط دستگاه‌های اتوماتیک تزریق می‌شوند. فریزر تک درب کینو مدلKF500WL در ابعاد خارجی 185*52*50 سانتی‌متر و ابعاد داخلی 158*45*40 سانتی‌متر است.

فریزر تک درب کینو

فریزر ویترینی کینو مدل KF500WL

فریزر ویترینی کینو تک درب مدل KF615-1D

یخچال و فریزرهای ویترینی از تجهیزات اساسی در اغذیه فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها و … محسوب می‌شوند. یکی از نمونه‌های مرغوب، فریزر ویترینی کینو تک درب مدل KF615-1D می‌باشد. این محصول دارای ابعاد خارجی 62 *52 *200 سانتی‌متر و ابعاد داخلی 50 *45 *158 سانتی‌متر است که هرکدام از آن‌ها حجم کلی 370 و گنجایش مفید 290 لیتر را فراهم کرده است. وزن ناخالص فریزر کینو مدل KF615-1D برابر با 103 کیلوگرم می‌باشد.

فریزر تک درب کینو

فریزر ویترینی تک درب مدل KF615-1D

فریزر ویترینی کینو دو درب مدل KF615-2D

ابعاد خارجی این فریزر برابر است با 62*52*200 و ابعاد داخلی برابر با 51*45*158 است، رنج دمایی برابر با ۱۸- الی ۲۴- درجه سانتی‌گراد است، همچنین وزن ناخالص 103 کیلوگرم است. شامل ۷ طبقه با قابلیت تنظیم ارتفاع طبقات و وزن قابل تحمل ۲۰ کیلوگرم است. فریزر ویترینی دو درب کینو با توان مصرفی 320 وات و میزان مصرف انرژی 5.79 (kW/24h) دارای رده‌ی انرژی A می‌باشد. به همین سبب این فریزر محصولی با میزان مصرف پایین برق به شمار می‌آید و استفاده از آن موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها خواهد شد.

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات راه اندازی فست فود

فریزر دو درب کینو

فریزر ویترینی کینو مدل KF615-2D

فریزر ویترینی دو درب کینو مدل KF680-2D

این فریزر تغییر یافته ظاهری مدل KF680-2D می‌باشد و تنها تفاوت آن در تعداد درب‌های آن می‌‌باشد. بدین صورت دسترسی به مواد غذایی داخل یخچال بسیار آسان‌تر شده و همچنین سبب جلوگیری از هدر رفتن انرژی می‌گردد. در اینجا به برخی از ویژگی‌های فریزر ویترینی کینو مدل KF680-2D اشاره می‌کنیم:

  1. ابعاد خارجی یخچال برابر است با: طول: ۶۸سانتی‌متر، عمق: ۵۵سانتی‌متر، ارتفاع: ۲۱۰سانتی‌متر
  2. ابعاد داخلی یخچال برابر است با: طول: ۵۸سانتی‌متر، عمق: ۵۰سانتی‌متر، ارتفاع: ۱۶۷سانتی‌متر
  3. تعداد طبقات ۷ عدد و وزن قابل تحمل برای هر طبقه ۳۰ کیلوگرم
  4. سیستم LED داخل کابین
  5. دارای ترموستات دیجیتال
  6. ردیف انرژی سطح A
  7. شیشه سه جداره حاوی گاز آرگون
  8. سیستم بی‌نظیر برفک زدایی دیفراست
  9. جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک

فریزر دو درب کینو

فریزر ویترینی دو درب کینو مدل KF680-2D

فریزر ایستاده مارک الکترواستیل

همانطور که در ابتدا بیان شد این برند ساخت کشور ایران می باشد. این برند ایرانی از همان ابتدای فعالیت خودش که به تولید یخچال و فریزر پرداخت، سرلوحه خودش را استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه در ساخت و تولید محصولاتش قرار داد به علت قدمت بسیار زیاد این برند و جلب اعتماد بسیاری از خریداران توانسته است همچنان در این سال‌ها جایگاه پرفروش‌ترین را به عنوان بهترین مارک فریزر ایستاده خانگی از آن خود بکند. همچنین برند الکترواستیل با تولید، نوآوری و اختراع محصولات جدید توانسته است لوح ابداع و اختراع محصولات جدید را به دست بیاورد.

فریزر ایستاده فروشگاهی تک درب یک طرفه الکترواستیل

فریزر ایستاده فروشگاهی تک درب الکترواستیل مدل پارس دارای عایق استفاده شده در این یخچال پلی یوریتان تزریقی است که بوسیله ماشین آلات تمام اتومات‌های اروپایی مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا می‌باشد که در نتیجه با حداقل مصرف انرژی، حداکثر بهره‌وری را دارا است.

  • سرمایش دیفراست
  • استفاده از کمپرسورهای اروپایی و مبرد R404a
  • بیشترین بهره وری انرژی گرید انرژی A))
  • روشنایی LED
  • وان ABS
  • ورق بدنه خارجی گالوانیزه پیش رنگ

سخن پایانی

با توجه به آنچه در مورد ویژگی‌هایی که بهترین مارک فریزر ایستاده باید در هنگام تولید به آن توجه کند، با شما صحبت کرده‌ایم، بهتر است بدانید که قبل از انتخاب هر مارک و برندی اگر با متخصصین ما در این مجموعه در ارتباط باشید و مشورت کنید، از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد. به هر حال تجربه و شناختی که متخصصین ما از برندها و مارک‌های معتبر بازار فریزر صنعتی دارند، می‌تواند به تجربه خرید آگاهانه شما کمک کند. و با توجه به این عوامل‌ می‌توانید بهترین مارک فریز ویترینی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *