بلاگ

راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر فروشگاهی

راهنمای خرید یخچال و فریزر

یخچال فروشگاهی که از مجموعه‌ یخچال‌های صنعتی محسوب می‌شود، محصولی مهم جهت تجهیز و راه‌اندازی یک سوپر مارکت یا فروشگاه می‌باشد. چنانچه قصد راه‌ اندازی سوپرمارکت یا مغازه‌ای کوچک و یا حتی فروشگاه بزرگی را دارید لازم است در انتخاب اصلی‌ترین محصول مورد نیاز، یعنی یخچال فروشگاهی نهایت دقت را اعمال کنید. در این مقاله به نکات مهمی که پیش از خرید این محصول باید در نظر بگیرید تحت عنوان راهنمای خرید یخچال فروشگاهی خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این نکات و داشتن انتخابی خوب در خرید یخچال فروشگاهی تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید.

سرفصل‌های مقاله

  • کاربرد یخچال فروشگاهی
  • انواع یخچال فروشگاهی
  1. یخچال ایستاده 
  2. یخچال ایستاده رو باز
  3. یخچال خوابیده یا جزایری
  • راهنمای انتخاب بهترین یخچال فروشگاهی
  • معرفی محصول
  • سخن پایانی

کاربرد یخچال فروشگاهی

بخش عظیمی از محصولاتی که در سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند، نیاز به نگهداری در دمای پایین دارند. برای حفظ و نگهداری این محصولات و جلوگیری از فاسد شدن آن‌ها از یخچال فروشگاهی استفاده می‌شود. البته کاربرد این تجهیزات محدود به فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها نیست. یخچال فروشگاهی در تمام مشاغلی که به نوعی با مواد غذایی سر و کار دارند، محصولی کاربردی و ضروری است. زیرا وجود محصولات تازه و باکیفیت نه تنها اهمیت بهداشتی برای مشتریان دارد بلکه تجربه‌ی خرید و رضایت آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بنابراین آشنایی با نکات مهم خرید یخچال فروشگاهی و استفاده از این محصول در کنار تجهیزاتی نظیر فریزر ایستاده کینو که برای منجمدسازی مواد به کار می‌رود، توصیه‌ی ما به شماست. 

 

انواع یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی نیز مانند هر وسیله‌ی دیگری در اشکال و مدل‌های مختلف تولید می‌شود. برای مثال این محصول نیز مانند مینی بار که مخصوص نگهداری از نوشیدنی است در ابعاد و اندازه‌های مختلفی در بازار دیده می‌شوند. بنابراین پیش از خرید محصول، بهتر است با انواع یخچال آشنا شوید. در این بخش به بررسی انواع مختلفی از این تجهیزات می‌پردازیم.

انواع مدل های یخچال فروشگاهی

یخچال ایستاده

این دسته از یخچال‌های فروشگاهی اغلب جزء رایج‌ترین محصولات مورد استفاده در سوپرمارکت‌ها محسوب می‌شوند. یخچال‌های ایستاده با طبقه‌بندی‌های منظم این امکان را به کاربر می‌دهند که خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها را به شکل دلخواه داخل کابین قرار دهند. طراحی زیبای این دسته از یخچال‌ها موجب جلب توجه مشتری و زیبایی دکوراسیون سوپرمارکت نیز خواهد شد.

یخچال ایستاده رو باز

روزانه مدل‌های مختلفی از یخچال‌های ایستاده روباز فروشگاهی در هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها می‌بینیم. این دسته از یخچال‌ها را اصطلاحا یخچال پرده هوا نیز می‌نامند. از این محصولات می‌توان برای نگهداری انواع مواد پروتئینی، گوشت و مرغ، سوسیس و کالباس، میوه و سبزی، مواد لبنی و.. استفاده کرد. وجود لامپ ال‌ای‌دی در این محصولات بهتر دیده شدن محصولات و جلوه‌ی بهتر آن‌ها می‌شود. همچنین به دلیل عدم وجود درب، دسترسی مشتریان به محصولات آسا‌ن‌تر خواهد بود.

یخچال خوابیده یا جزیره‌ای

یخچال‌های خوابیده یا جزیره‌ای گزینه‌ی مناسبی برای نگهداری مواد غذایی در فروشگاه‌های بزرگ هستند. چرا که این محصولات از گنجایش بیشتری نسبت به سایر انواع یخچال‌ها برخودارند. با این حال اهمیت وجود محصولاتی با ظرفیت کم‌تر نظیر یخچال ایستاده کینو را در فروشگاه‌ها نمی‌توان نادیده گرفت. زیرا هرکدام از انواع این تجهیزات پاسخگوی نیازهای متفاوتی از سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌های متفاوت هستند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین مارک یخچال هتلی 

یخچال صندوقی

راهنمای انتخاب بهترین یخچال فروشگاهی

ممکن است شما تصمیم به راه‌اندازی یا گسترش کسب و کار خود و یا ایجاد تغییری در دکوراسیون مغازه‌تان داشته باشید. در چنین حالتی خرید بهترین یخچال فریزر فروشگاه با کیفیت عالی و قیمت مناسب از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. همانطور که می‌دانید محصولات متنوعی در بازار عرضه شده‌اند که ممکن است موجب دشواری تصمیم‌گیری در انتخاب و خرید شوند. خرید یخچال‌های فروشگاهی نیازمند در نظر گرفتن عوامل مختلفی است که می­‌تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد. از جمله نکاتی که باید مدنظر داشته باشید می‌توان به نوع شیشه‌ ضد بخار، وجود نمایشگر دمای دیجیتال و ظرفیت مناسب اشاره کرد. همچنین ابعاد، اندازه و استفاده‌ مورد نظر نیز نقش مهمی در انتخاب یخچال های صنعتی دارند. در این بخش از مقاله با مطالعه‌ی نکاتی به عنوان راهنمای بهترین مارک یخچال ایستاده فروشگاهی، قادر خواهید بود محصول مناسب را بر اساس نیازهای خود انتخاب کنید.

ابعاد و اندازه

واحد اندازه‌گیری ابعاد یخچال‌ها فوت می‌باشد. پیش از تهیه‌ی محصول بهتر است اندازه‌ی محل کسب و کارتان و همچنین میزان موادی که قرار است در یخچال نگهداری شوند، در نظر بگیرید. در این حالت است که می‌توانید بهترین مارک یخچال ایستاده فروشگاهی را بر اساس مساحت محل کار خود انتخاب کنید.

کمپرسور

دیگر عامل مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید محل قرارگیری کمپرسور یخچال می‌باشد. کمپرسور عامل سرماسازی در یخچال و سالم نگه داشته شدن مواد داخل آن است. در برخی از یخچال‌ها کمپرسور در بالای یخچال بوده و در برخی دیگر، در قسمت پایین آن قرار دارد. چنانچه کمپرسور در بالای یخچال مورد نظرتان باشد، لازم است بودجه‌ی بیشتری برای تهیه‌ی آن در نظر بگیرید. زیرا این محصولات از استانداردهای بیشتر و عمر طولانی‌تری برخوردار هستند.

با اشاره به نکته‌ی دیگری در مورد محل قرارگیری کمپرسور در یخچال، نحوه‌ی ایجاد تفاوت آن در قیمت برای شما آشکار خواهد شد. با نزدیک شدن به فصل گرما، یخچال‌هایی با کمپرسور در قسمت بالا نیازی به تشدید کارکرد برای کاهش گرمای قسمت داخلی ندارند. زیرا در این حالت هوای گرم موتور یخچال به سمت بالا و سقف فروشگاه می‌رود و به هیچ عنوان با یخچال تماس ندارد.

علیرغم قیمت ارزانتر، یخچال‌هایی با کمپرسور در قسمت پایین عمر کم‌تری دارند. چرا که در این محصولات، هوای گرم موتور به سمت زمین می‌رود و همین امر باعث گرم شدن کف محل قرارگیری و به دنبال آن گرم شدن کل محیط فروشگاه می‌شود.

عکس یخچال برای فروشگاه

 

چرخ‌های یخچال

وزن یخچال‌های فروشگاهی به اندازه‌ای نیست که بتوان به آسانی آن‌ها را جابه‌جا نمود. چنانچه سهولت انتقال محصول در هنگام تغییر دکور برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد می‌شود محصولی مجهز به چرخ انتخاب کنید.

میزان مصرف انرژی

یک یخچال فروشگاهی با درجه‌ی مصرف بهتر، تفاوت چشمگیری در میزان هزینه‌ها در مصرف انرژی ایجاد خواهد کرد. این امر به شما کمک خواهد کرد تا به خوبی در میزان هزینه‌های پرداختی برق صرفه‌جویی کنید.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید فریزر ایستاده

معرفی محصول

هرکدام از یخچال‌های فروشگاهی با دارا بودن ویژگی‌هایی متفاوت از نوع دیگر، قیمت‌های متفاوتی هم دارند. از این‌ رو با بررسی ویژگی‌های محصول و تطبیق آن‌ها با نوع کاربری و نیازها‌، یخچال مناسب خود را انتخاب کنید. اکنون که با انواع یخچال‌های فروشگاهی و نکات مهم در خرید آن‌ها آشنا شدید به معرفی چند مورد از بهترین یخچال فروشگاهی باکیفیت می‌پردازیم.

یخچال صنعتی ایستاده تک درب

این محصول دارای بدنه‌ای محکم بوده و مجهز به چرخ‌هایی جهت سهولت جابه‌جایی می‌باشد. کمپرسور یخچال صنعتی ایستاده تک درب کم‌ مصرف بوده و داخل کابین محصول دارای پنج طبقه‌ی فلزی است که به کاربر جهت چینش منظم مواد غذایی کمک می‌کند.

یخچال صنعتی

یخچال صنعتی ایستاده تک درب

یخچال ویترینی سه درب سوپرمارکتی

این محصول به دلیل برخورداری از ابعاد بزرگ‌ مناسب استفاده در مغازه‌های بزرگ می‌باشد. یخچال ویترینی سه درب سوپرمارکتی بدنه‌ای از جنس استیل دارد و عایق‌بندی آن از طریق تزریق فوم انجام شده است.

یخچال ویترینی

یخچال ویترینی سه درب سوپرمارکتی

یخچال پروتئین بن ماری دار استیل

این محصول در ابعاد 2000 *790 *510 میلی‌متر ساخته شده است. داخل کابین یخچال پروتئین بن ماری دار استیل مجهز به سیستم نورپردازی ال ای دی است که به دیده شدن بهتر محصولات کمک می‌کند. علاوه بر این، محصول مجهز به لگن‌های بن ماری است که داخل آن‌ها می‌توان انواع گوشت و مرغ خرد شده و کبابی را نگهداری کرد.

یخچال پروتئین

یخچال پروتئین بن ماری دار استیل

یخچال فروشگاهی درب دار

طرح این یخچال، از نوع پرده هوا می‌باشد. از این رو این یخچال فروشگاهی درب دار جلوه‌ی فوق‌العاده زیبایی به فروشگاه شما می‌بخشد. نوع ترموستات این محصول دیجیتالی بوده و گستره‌ی دمایی آن از 1 تا 10 درجه‌ی سانتیگراد متغیر است.

یخچال درب دار

یخچال فروشگاهی درب دار

یخچال ایستاده ساید سوپرمارکتی

جهت تامین بهداشت یخچال ایستاده ساید سوپرمارکتی از نوار آنتی باکتریال بین درب و کابین استفاده شده است. قسمت پایینی یخچال مجهز به چرخ‌هایی برای انتقال آسان محصول می‌باشد. دیگر مزیت این محصول در مقایسه با نمونه‌های مشابه در موجود در بازار، سرماسازی سریع آن به وسیله‌ی کمپرسوری کم مصرف می‌باشد.

پیشنهاد مطالعه:معرفی بهترین مارک فریزر ایستاده

یخچال سوپرمارکتی

یخچال ایستاده ساید سوپرمارکتی

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی انواع یخچال فروشگاه و نکاتی به عنوان راهنمای خرید این محصولات ارائه شد. اکنون با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با نمونه‌هایی از این محصولات، می‌توانید بهترین یخچال فریزر فروشگاهی را برای فروشگاه خود انتخاب و خریداری نمایید. در صورت نیاز به دریافت راهنمایی بیشتر، مواجهه با سوالی در خصوص این محصولات و یا شرایط فروش آن‌ها با کارشناسان ما از طریق شمار‌ه‌های درج شده تماس بگیرید.
چنانچه برای راه اندازی یا گسترش کسب‌و‌کار خود به دنبال تهیه‌ی تجهیزات با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید، پیشنهاد می‌شود کالای مورد نظر را به صورت آنلاین از سایت خریداری کنید. خرید شما توسط گروه صنعتی بازرگانی باربد تک با قیمت تولیدی به شهر مورد نظر ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *