بلاگ

معرفی بهترین مارک دستگاه پرس دوخت

بهترین مارک دستگاه دوخت

یکی از تجهیزات مهمی که در عطاری‌ها و یا کارگاه‌های تولیدی به کار می‌رود. زمانی که یک ماده‌ی پودری داخل کیسه‌ی پلاستیک می‌ریزید، چنانچه درب آن بسته نباشد مواد بیرون می‌ریزند و یا کیفیت آن‌ها در تماس با اکسیژن هوا دچار افت می‌شود. در چنین شرایطی جهت بسته‌بندی اصولی مواد مختلف از دستگاه پرس دوخت استفاده می‌شود. انواع دستگاه دوخت پلاستیک در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف در بازار امروز وجود دارد. در این مقاله به معرفی بهترین مارک دستگاه پرس پلاستیک می‌پردازیم.

سرفصل‌های مقاله

  • ضرورت استفاده از دستگاه دوخت
  • مزایای استفاده از دستگاه دوخت
  • بهترین مارک دستگاه دوخت
  1. سپهرالکتریک
  2. ترانس پک
  3. یاتونگ
  • روش نگهداری از دستگاه دوخت
  • معرفی محصول
  • سخن پایانی

ضرورت استفاده از دستگاه دوخت

دستگاه‌ دوخت با نام‌های دیگری مانند دستگاه پرس پلاستیک هم شناخته می‌شود. کارکرد این محصول به این صورت است که جهت اتصال دو لبه‌ی پلاستیکی با گرم کردن پلاستیک و فشار سبکی که کاربر در هنگام کار به آن وارد می‌کند، دو لبه‌ی نایلونی را به هم متصل می‌کند. آنچه در افت کیفیت و آسیب دیدن مواد غذایی بیش‌‌ترین سهم را دارد، عدم بسته‌بندی درست آن‌ها است. با خرید دستگاه دوخت پلاستیک قادر خواهید بود محصولات دارویی و غذایی مختلف را به نحو احسن بسته‌‌بندی و نگهداری کنید. بدین طریق طعم، عطر و کیفیت مواد داخل کیسه‌ی پلاستیک به بهترین شکل حفظ می‌شوند و ماندگاری طولانی‌تری دارند.

مزایای استفاده از دستگاه دوخت

چنانچه از بابت بهای خرید این محصول، نسبت به تهیه‌ی آن دچار تردید هستید، لازم است بدانید که به طور کلی قیمت دستگاه‌ دوخت پلاستیک با در نظر گرفتن مزایای آن‌ها مقرون‌به‌صرفه است. در این بخش به چند مورد از مزیت‌ها و نکات مثبت استفاده از این تجهیزات می‌پردازیم.
همانطور که گفته شد پلاست دستگاه‎ دوخت با توجه به کاری که انجام می‌دهد، قیمت مناسبی دارند. همچنین با استفاده از این تجهیزات می‌توانید سرعت بسته‌بندی مواد مختلف و به دنبال آن تولیدات روزانه‌ی کارگاه خود را افزایش دهید. تهیه‌ی دستگاه دوخت جنبه‌ی اقتصادی هم دارد؛ بدین شکل که فقط با یک بار تهیه‌ی این محصول دیگر نیازی به صرف هزینه به دفعات زیاد برای تهیه‌ی چسب و منگنه نیست. دیگر مزیت استفاده از دستگاه دوخت این است که اجناس تهیه شده توسط مشتری از لحاظ بهداشتی مورد تایید بوده و از کیفیت مطلوب برخوردار هستند.

پیشنهاد مطالعه: معرفی دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه برای دوخت پلاستیک

بهترین مارک دستگاه دوخت

در بازار امروز برندهای مختلفی از دستگاه دوخت به چشم می‌خورند که هرکدام از آن‌ها در نوع خود بهترین مارک دستگاه دوخت پلاستیک محسوب می‌شوند. به طور کلی هیچ‌گاه نمی‌توان با قطعیت کامل مارک خاصی از یک محصول را به عنوان بهترین برند در زمینه‌ی تولید آن محصول دانست. چرا که همواره بهترین محصول از دید یک کاربر ممکن است محصولی متوسط یا حتی رده پایین از نظر کاربری دیگر باشد. بنابراین آنچه در تعیین بهترین محصول نقش کلیدی دارد، نیازهای کاربر و انتظارات وی می‌باشد. با این حال در این بخش به معرفی چند مورد از بهترین مارک دستگاه پرس پلاستیک می‌پردازیم.

سپهر الکترونیک

شرکت سپهر الکترونیک انواع دستگاه پرس نایلون را در سایزهای مختلف تولید و به بازار عرضه کرده است. دستگاه‌های تولید شده توسط این برند کاربری آسان و ظاهر زیبایی دارند. شرکت سپهر الکترونیک این محصولات را در سایزهای 15، 20، 25، 30، 40، 50 و 60 سانتی‌متر تولید و روانه بازار کرده است.

ترانس پک

از دستگاه‌های دوخت تولید شده توسط برند ترانس پک می‌توان در کارخانجات کوچک، کارگاه‌ها، عطاری‌ها و دیگر اصناف بسته‌بندی استفاده کرد. کاربری ساده‌ی این دستگاه باعث جذب مشتریان زیادی شده است.

یاتونگ

برند معروف و محبوب دیگر در زمینه‌ی تولید دستگاه دوخت نایلون، برند یاتونگ می‌باشد. این برند به دلیل برخورداری از استانداردهای لازم از بهترین مارک دستگاه پرس دستی محسوب می‌شود.

دستگاه دوخت ریلی پلاستیک

روش نگهداری از دستگاه دوخت

تمامی محصولات و تجهیزات پس از مدتی دچار خرابی و استهلاک می‌شوند. اما خبر خوب این است که در صورت نگهداری اصولی و مراقبت از آن‌ها می‌توان زمان استهلاک آن‌ها را به تعویق انداخت. در این قسمت به روش‌های صحیح نگهداری از دستگاه‌های پرس می‌پردازیم. در صورت رعایت این نکات تا سالیان طولانی می‌توانید از دستگاه دوخت مورد نظر بدون بروز مشکل خاصی استفاده کنید.

  1. بهتر است فقط هنگام استفاده از دستگاه آن را به برق متصل کنید. رعایت این نکته به طول عمر المنت‌های دستگاه شما و عملکرد صحیح آن کمک خواهد کرد.
  2. در صورتی که توان حرارتی دستگاه دوخت مورد نظر شما پایین است، به هیچ عنوان از آن برای پرس پلاستیک‌های ضخیم استفاده نکنید. چرا که برای پرس پلاستیک ضخیم باید دسته‌ی محصول را مدت طولانی‌تری روی آن فشرد که این امر موجب آسیب‌ دیدن المنت‌ها خواهد شد.
  3. اتصال ضعیف دستگاه دوخت به برق موجب خرابی آن می‌شود. بنابراین هنگام استفاده از محصول مطمئن شوید که دوشاخه به طور کامل در پریز قرار دارد.
  4. جهت جلوگیری از خطراتی نظیر برق گرفتگی، از دستگاه دوخت در مکان‌هایی به دور از رطوبت استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: کاربرد دستگاه دوخت

معرفی محصول

تا این بخش از مقاله با توجه به معرفی چند نمونه از بهترین مارک دستگاه پرس پلاستیک پرداخته شد. در این قسمت جهت سهولت کار شما در انتخاب محصول، به معرفی چند نمونه از بهترین دستگاه‎های دوخت با کیفیت ساخت بالا و عملکرد بی‌نظیر می‌پردازیم.

 

دستگاه تک دوخت ۲۰ سانتی متر با تایمر

برق مصرفی دستگاه از نوع برق تک فاز شهری می‌باشد. برای کار با این وسیله می‌توان آن را روی میز قرار داد. این دستگاه تک دوخت ۲۰ سانتی‌متر با تایمر مجهز به تایمر بوده و توان آن برابر با 250 وات است.

دستگاه تک دوخت

دستگاه تک دوخت 20 سانتی

دستگاه تک دوخت ۴۰ سانت تایمردار

 مجهز به المنت‌های قوی با طول عمر بالا می‌باشد. بدنه‌ی محصول ساخته شده از آلومینیوم است. وزن بسته‌بندی این دستگاه تک دوخت ۴۰ سانت تایمردار، برابر با 3.8 کیلوگرم بوده و عرض دوخت این دستگاه برابر با سه میلیمتر است.

دستگاه تک دوخت تایمردار

تک دوخت تایمردار 40 سانت

دستگاه دو دوخت پلاستیک ۲۵ سانتی تایمردار

 کار دوخت بسته‌های پلاستیکی را به صورت کاملا یکدست و آب بندی شده انجام می‌دهد. طول دوخت توسط این دستگاه دو دوخت پلاستیک ۲۵ سانتی تایمردار، 250 و عرض آن برابر با 3 میلیمتر است.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید پهن کن خمیر

دستگاه دو دوخت

دستگاه دو دوخت 25 سانت

 دستگاه دو دوخت پلاستیک – طول دوخت ۵۰ سانت بدون تایمر

بدنه‌ی آلومینیومی دستگاه با رنگ الکترواستاتیک پوشیده شده است. وزن بسته‌بندی این دستگاه دو دوخت پلاستیک – طول دوخت ۵۰ سانت بدون تایمر 6.1 کیلوگرم بوده و ابعاد آن 68 *14 *20 سانتیمتر می‌باشد.

دستگاه دو دوخت پلاستیک

دستگاه دو دوخت پلاستیک 50 سانت بدون تایمر

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۶۰ سانت

دستگاه دارای یک میز نگهدارنده است. این دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۶۰ سانت مجهز به ولوم تنظیم حرارت بوده و منبع تغذیه‌ی آن برق شهری 220 ولت است. سرعت دوخت پلاستیک به کمک این محصول 2 برابر نمونه‌های مشابه می‌باشد.

دستگاه دوخت پلستیک پدالی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی 60 سانت

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۴۰ سانت

 دارای یک ولوم جهت تنظیم حرارت، بدنه‌ای آهنی و یک میز نگهدارنده‌ی محکم می‌باشد. طول دوخت این دستگاه دوخت پدالی 400 و عرض آن برابر 13 میلیمتر است. پس از بسته‌بندی توسط دستگاه دوخت، جهت ارائه‌ی محصولی کامل و بدون نقص می‌توانید از جت پرینتر برای درج مشخصاتی مانند تاریخ تولید، تاریخ انقضا و نام کارگاه خود استفاده کنید. برای بسته‌بندی محصولاتی با حجم بیشتر، استفاده از دستگاه‌های شیرینک پک پیشنهاد ما به شماست.

پیشنهاد مطالعه:راهنمای خرید یخچال فروشگاهی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۴۰ سانت

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی ضرورت و مزایای استفاده از دستگاه دوخت و همچنین معرفی بهترین مارک دستگاه دوخت پلاستیک پرداخته شد. اکنون با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با نمونه‌هایی از این محصولات، می‌توانید بهترین محصول را برای کارگاه خود انتخاب و خریداری نمایید. همچنان در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر، مطالعه‌ی مقاله‌ی دیگری تحت عنوان راهنمای خرید دستگاه دوخت به شما پیشنهاد می‌شود. علاوه بر این در صورت مواجهه با سوالی در خصوص تهیه‌ی تجهیزات مختلف با کارشناسان ما از طریق شماره‌های درج شده تماس بگیرید. چنانچه برای راه اندازی یا گسترش کسب و‌کار خود به دنبال تهیه‌ی تجهیزات با صرف هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه هستید، پیشنهاد می‌شود کالای مورد نظر را به صورت آنلاین از سایت خریداری کنید. خرید شما توسط گروه صنعتی بازرگانی باربد گستران میلاد تک با قیمت تولیدی به شهر مورد نظر ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *