بلاگ

راهنمای خرید بهترین خمیر پهن کن

خرید خمیر پهن کن

اشکال گوناگونی از خمیر در نانوایی‌‌ها، قنادی‌ها و فست‌فودها مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به محصول نهایی به دست آمده از خمیر، ابتدا لازم است آن را پهن کرده و به شکلی صحیح برش دهید. در صورتی که حجم خمیر کم باشد این کار به صورت دستی قابل انجام است. اما چنانچه لازم است حجم زیادی از خمیر را برای تولیدات غذایی لازم است پهن کنید و برش دهید، استفاده از دستگاه پهن کن خمیر گزینه‌ی عاقلانه‌تری است.

در صورتی که برای تهیه‌ی محصولات غذایی نظیر انواع نان، پیراشکی، باقلوا، کیک و پیتزا قصد خرید دستگاه پهن کن خمیر را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. در این مقاله با ارائه‌ی نکاتی برای خرید بهترین دستگاه خمیر پهن کن به شما کمک می‌کنیم محصولی مناسب بر اساس نیازهای خود تهیه کنید.

سرفصل‌های مقاله

  • مزایای استفاده از خمیر پهن‌کن
  • راهنمای خرید خمیر پهن‌کن
  • معرفی محصول
  • سخن پایانی

مزایای استفاده از خمیر پهن کن

با استفاده از دستگاه خمیر پهن کن به آسانی می‌توانید خمیر انواع شیرینی، نان، کیک و پیتزا را با ضخامت دلخواه پهن کنید. همچنین برای تهیه‌ی خمیر با کیفیت مطلوب، استفاده از تجهیزاتی نظیر خمیرگیر و همزن اسپیرال به شما پیشنهاد می‌شود. استفاده از پهن کن خمیر مزایای دیگری هم دارد که در این قسمت به آن می‌پردازیم.

به کارگیری این وسیله به شما کمک می‌کند تا زمان کمتری صرف آماده کردن و گستردن خمیر در اندازه‌ی مورد نظر کنید. همچنین استفاده از بهترین خمیر پهن کن منجر به افزایش ظرفیت تولید می‌گردد. این دستگاه به صورت مداوم و با سرعت بالا خمیر را پهن می‌کند. بنابراین تولید‌کنندگان می‌توانند تعداد بیشتری از محصول در واحد زمانی معین تولید کنند.

پیشنهاد مطالعه: انواع دستگاه خمیر پهن کن

راهنمای خرید خمیر پهن‌کن

در صورتی که تصمیم به تکمیل تجهیزات نانوایی یا قنادی خود گرفته‌اید، در نانوایی‌ها اگر دستگاه خمیرگیر هست، پهن کن خمیر هم هست. پیش از هر چیزی لازم است یک دستگاه خمیر پهن کن با کیفیت تهیه کنید. چنانچه از معیارهای لازم برای تهیه‌ی این محصول اطلاع ندارید، مطالعه‌ی این مطلب خالی از لطف نخواهد بود. در این قسمت به بررسی نکات مهمی تحت عنوان راهنمای خرید خمیر پهن کن می‌پردازیم.

به طور کلی دستگاه خمیر پهن‌کن از دو وردنه‌‌ی غلطان تشکیل شده که امکان پهن کردن خمیر را از دو زاویه‌ی مختلف، به صورت پشت سر هم فراهم می‌کند. از جمله عواملی که پیش از خرید این محصول بهتر است به آن توجه کنید، نوع خروجی می‌باشد. خروجی یک خمیر پهن‌کن با کیفیت، باید خمیری با سطح یکدست و صاف باشد. همچنین قابل تنظیم بودن دستگاه خمیر پهن کن لازم است.

انواع خمیر پهن کن بر اساس کاربرد خود به دسته‌های جداگانه تقسیم می‌شوند. به عنوان مثال اگر قصد راه‌ اندازی یک قنادی را دارید، لازم است از بهترین خمیر پهن‌کن قنادی استفاده کنید همچنین برای نانوایی خود، دستگاه پهن کن خمیر نانوایی را تهیه کنید. بهتر است پیش از خرید بهترین خمیر پهن کن قنادی، ابعاد دستگاه را با توجه به محل کار خود در نظر بگیرید. در صورت داشتن کارگاهی با فضای کوچک، به کارگیری خمیرپهن کن رومیزی به شما پیشنهاد می‌شود. در صورت لزوم به استفاده از خمیر پهن‌کن بزرگ و جابه‌جا کردن آن هر چند وقت یکبار، از محصولاتی که دارای چرخ جهت سهولت انتقال هستند، استفاده کنید.

راهنمای بهترین خمیر پهن کن

ممکن است به دنبال تهیه‌ی محصولی با میزان برق مصرفی کمتر جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها باشید. بنابراین خوب است بدانید که خمیر پهن کن‌های مجهز به اینورتر برق کمتری در حین کار مصرف می‌کنند. جنس بدنه و اسکلت محصول نیز عامل تاثیرگذار دیگری بر کیفیت محصول می‌باشد. بهتر است بدنه‌ی دستگاه ساخته شده از فولاد یا استیل باشد. زیرا این دو آلیاژ از مقاومت بالایی در برابر آسیب‌های احتمالی برخوردار هستند. علاوه بر این، فلز استیل به هیچ عنوان با مواد خوراکی واکنش شیمیایی ندارد. از این رو مواد به بدنه نمی‌چسبد و نظافت محصول نیز آسان می‌باشد.

برند محصول و اعتبار آن نکته‌ی مهم دیگری می‌باشد که قبل از تهیه‌ی محصول باید به آن توجه شود. در بیشتر موارد یک برند خوشنام و معتبر تضمین کننده‌ی دوام بالا، کیفیت ساخت قابل قبول و عملکرد مطلوب آن می‌باشد. مواردی که در راهنمای خرید پهن کن خمیر ذکر شد باعث می‌شود تا شما بر اساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: معرفی بهترین مارک خمیر پهن کن

معرفی محصول

در این قسمت از مقاله جهت سهولت بیشتر در انتخاب بهترین محصول، به معرفی چند نمونه از محصولاتی با عملکرد و کیفیت عالی می‌پردازیم. با مطالعه‌ی این بخش و آشنایی با اساسی‌ترین مشخصات بهترین پهن کن‌های خمیر، انتخاب و خرید دستگاه خمیر پهن کن مورد نیاز نیز آسان‌تر خواهد شد.

رول‌ کن خمیر مدل ASO

 محصولی با قابلیت تنظیم ضخامت، قطر و طول خمیر خروجی می‌باشد. جنس غلطک‌های این رول‌ کن خمیر مدل ASO تفلونی بوده و از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار است. از دیگر مشخصات این وسیله می‌توان به امکان انتخاب سیستم دستی یا اتومات برای کار با آن اشاره کرد.

رول‌ کن خمیر

رول‌ کن خمیر مدل ASO

دستگاه رول کن خمیر نان مدل PLM 01

دستگاه رول کن خمیر نان دارای یک شاسی محکم است. این محصول به آسانی چانه‌ی خمیر نانوایی را رول کرده و به آن فرم می‌دهد. این دستگاه رول کن خمیر نان مدل PLM 01 کاربری آسانی دارد و جهت سهولت در حمل و نقل محصول چرخ‌های محکم و باکیفیتی در زیر آن نصب شده است.

پیشنهاد مطالعه: بهترین مارک خمیرگیر 

رول‌ کن خمیر

دستگاه رول کن خمیر نان مدل PLM 01

خمیر پهن کن قنادی بدنه استیل

خمیر پهن کن قنادی قابلیت کار با برق تک فاز شهری و برق سه فاز صنعتی را دارد. طول غلطک‌های این وسیله 620 میلیمتر بوده و جنس آن‌ها از پلیمر می‌باشد. از این خمیر پهن کن قنادی بدنه استیل نیز می‌توان برای گستردن خمیر نان به ضخامت دلخواه، پیش از پخت استفاده کرد.

پهن کن خمیر

خمیر پهن کن قنادی بدنه استیل

خمیر پهن کن رومیزی دو غلطکی دهنه ۷۰ سانتی

دارای بدنه‌ی داخلی از جنس فولاد آبکاری شده می‌باشد. علاوه بر این بدنه‌ی خارجی ساخته شده از آلیاژ استیل نیز مقاومت دستگاه را در برابر آسیب‌های احتمالی دو چندان کرده است. این دستگاه رومیزی با ابعاد متناسب، گزینه‌ی خوبی برای مصارف قنادی، خانگی و نانوایی به شمار می‌آید.

پهن کن خمیر رومیزی

خمیر پهن کن رومیزی دو غلطکی دهنه ۷۰ سانتی

پهن کن سه کاره شاطریار مستطیل بر مدل PAS002

 مجهز به مخزن تمام استیل بوده و به دلیل دخالت کم دست، خمیر تهیه شده از لحاظ بهداشتی مورد تایید است. وجود اینورتر در این پهن کن سه کاره شاطریار مستطیل بر مدل PAS002، باعث شده است تا مصرف انرژی برق کاهش یابد.

پهن کن سه کاره شاطریار

پهن کن سه کاره شاطریار مستطیل بر مدل PAS002

پهن کن خمیر پیتزا دهنه 35 سانتی

 این دستگاه فاقد گیربکس و دارای استهلاک بسیار پایین است که به دنبال این امر در صورت نیاز دستگاه به تعمیر، هزینه آن بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. پهن کن خمیر پیتزا دهنه ۳۵ سانت صنعتی دارای بدنه و سینی تمام استیل بوده و نسبت به نمونه‌های مشابه وزن و حجم کمتری دارد و در دسته‌بندی پهن کن خمیر بسیار کاربردی است. که از آن به عنوان بهترین خمیر پهن کن پیتزا یاد می‌شود.

پیشنهاد مطالعه: چگونگی راه اندازی نانوایی

پهن کن خمیر پیتزا

پهن کن خمیر پیتزا دهنه ۳۵ سانتی

سخن پایانی

در این مطلب به شرح مزایای استفاده از پهن کن خمیر و ارائه‌ی نکاتی چند تحت عنوان راهنمای خرید پهن کن خمیر پرداخته شد. اکنون با در اختیار داشتن اطلاعات لازم می‌توانید برای تهیه‌ی دستگاه مورد نظر بر اساس نیاز خود اقدام کنید. در صورت مواجهه با سوالی در خصوص محصولات و یا دریافت مشاوره‌ی رایگان، می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن‌های درج شده تماس بگیرید. چنانچه برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار خود به دنبال خرید تجهیزات مخصوص با صرف هزینه‌ای مقرون به صرفه هستید، تهیه‌ی آنلاین از طریق سایت به شما پیشنهاد می‌شود. خرید شما توسط گروه صنعتی بازرگانی باربد گستران میلاد تک با قیمت تولیدی به شهر مورد نظر ارسال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *