بلاگ

بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است؟ [ معرفی 5 محصول برتر ]

بهترین مارک یخچال ایرانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکانات، زندگی بدون داشتن یخچال امکان پذیر نیست. در حال حاظر نیاز همه‌ی افراد به یخچال امری بدیهی است و این وسیله از اساسی‌ترین وسایل زندگی محسوب می‌شود. یخچال‌ها داری انواع مدل‌ها و کاربرد‌ها هستند و برای نگهداری مواد غذایی مختلفی و در مکان‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله ما می‌خواهیم شما را با بهترین مارک یخچال ایرانی و انواع موجود آن در کشور آشنا کنیم.

  • سر فصل‌ها
  • معرفی یخچال
  • بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است ؟
  • معرفی برند کینو 
  • معرفی برند الکترواستیل
  • معرفی برند همالیا
  • معرفی برند امرسان
  • انواع مدل‌های یخچال
  1. معرفی یخچال فروشگاهی
  2. معرفی یخچال ایستاده
  3. معرفی یخچال فریزر صندوقی
  4. معرفی یخچال ایستاده صنعتی فروشگاهی
  5. معرفی یخچال هتلی
  6. معرفی یخچال ایستاده صنعتی آشپز خانه حرفه‌ای
  • معرفی محصولات
  • سخن پایانی

معرفی یخچال

در ابتدای کار یک توضیح کوچکی در مورد یخچال می‌دهیم. یخچال یک دستگاه سرمایشی است که قدرت نگهداری مواد را با انجماد دارد. هر چقدر سرمایش یخچال قوی‌تر باشد بهتر است و زمان بیشتری می‌تواند از فاسد شدن مواد جلوگیری کند. یخچال‌ها در ابعاد و مدل‌های مختلفی ساخته شده‌اند. برای تشخیص بهترین مارک یخچال ایرانی باید آن را از لحاظ قدرت موتور، قدرت سرمایش، مصرف انرژی، جنس بدنه و کیفیت ساخت بررسی کنید. در ادامه‌ی این مقاله همه این موارد را به طور مفصل بررسی و معرفی می‌کنیم.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین یخچال فریزر فروشگاهی

بهترین مارک یخچال ایرانی کدام است ؟

در این مقاله می‌خواهیم شما را با بهترین برند یخچال ایران و محصولات موجود آن آشنا کنیم. در کشور ما برند‌های مختلفی از جمله کینو، الکترواستیل، همالیا، امرسان وجود دارد که در بین این مارک‌ها کینو بهترین مارک ایرانی موجود در بازار می‌باشد. این برند کیفیت ساخت مرغوبی نسبت به بقیه مدل‌ها را داراست.

یخچال مدل فروشگاهی

معرفی برند کینو

این برند مرغوب متعلق به کارخانه صنایع سرد سبوح اصفهان بوده و دارای کیفیت ساخت بالایی است. این برند دارای استاندارد‌های ملی و بین المللی می‌باشد و یکی از رقیب‌های سر سخت محصولات خارجی بود و با ساخت محصولات خارجی در حال رقابت می‌باشد. در ادامه به معرفی محصولات کینو که بهترین یخچال ایران به شمار می‌آید، پرداخته‌ایم.

معرفی برند الکترواستیل

یکی از تولید‌کنندگان یخچال در ایران شرکت الکترواستیل است که از دهه 40 در حال فعالیت برای ساخت یخچال در کشور می‌باشد. موتور یخچال‌های الکترواستیل ایتالیایی بوده و کارکرد خوبی دارد. از مزایای این یخچال‌ها می‌توان به موتور‌های کم صدا و از معایب این برند می‌توان به نداشتن موتور اینورتر اشاره کرد.

معرفی برند همالیا

این برند از دهه 50 شمسی شروع به تولید یخچال و فریزر در کشور کرده و از دهه 60 به بعد با گسترش کار خود به تولید و ارائه‌ی یخچال صنعتی نیز پرداخته است. یخچال‌های همالیا دارای موتور سکاپ ایتالیایی، سیستم ضد باکتری، یخ ساز اتوماتیک و سیستم عیب یابی هوشمند است.

یخچال صنعتی

معرفی برند امرسان

یکی دیگر از برند‌های معروف ایرانی برند امرسان است این شرکت از سال 1360 شروع به تولید یخچال کرده است. این برند دارای شعار زیبا، پیشرو، مطمئن است و سعی در تحقق شعار خود می‌کند بنابر همین موضوع توانسته محصولات خوبی تولید و به بازار عرضه کند.

معرفی برند ایستکول

این شرکت از سال 1356 در کشور شروع به کار کرده و یکی از تولید کننده‌های آبسردکن‌ دو منظوره و یخچال می‌باشد. تعداد نمایندگی‌های این برند به 300 نفر می‌رسد. لوازم خانگی ایستکول گارانتی 18 ساله دارد. و نصب رایگان ارائه می‌دهد. این برند عنوان صنعت‌گر برتر سال 1393، را دریافت کرده و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف ‌کنندگان در سال‌های 1393 و 1394، دارد.

یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-835-80

یکی از یخچال‌های هتلی موجود در بازار ایران، یخچال ایستکول 5 فوت مدل TM-835-80 است. این وسیله بهترین مارک یخچال هتلی ایرانی به شمار می‌آید. این محصول دارای سطح بهره‌وری انرژی و نماد کلاس متعادل است که آن را در رده‌ی انرژی A قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت به کارگیری یخچال پنج فوت ایستکول باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه‌های مصرف برق می‌گردد.

یخچال

یخچال ایستکول مدل TM-835-80

انواع مدل‌های یخچال

یخچال‌ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام دارای کاربرد خاصی برای خود هستند. از جمله مدل‌های یخچال‌ها می‌توان به یخچال ایستاده، یخچال فریزر صندوقی، یخچال ایستاده صنعتی فروشگاهی،  یخچال فروشگاهی، یخچال هتلی و انواع یخچال و فریزر صنعتی آشپز‌خانه‌ حرفه‌ای اشاره کرد که در ادامه‌ی این مطلب توضیحی از کاربرد‌های آن‌ها ارائه خواهد شد.

معرفی یخچال فروشگاهی

منظور از یخچال فروشگاهی یخچال‌هایی است که بتوان آن را در فروشگاه‌ها قرار داد و قدرت نگهداری مواد غذایی را داشته باشد تا زود فاسد نشود بنابراین ما شما را در ادامه با بهترین مارک یخچال ایران آشنا خواهیم کرد تا بتوانید بهترین انتخاب را در این مورد داشته باشید. از خصوصیات ظاهری یخچال‌های فروشگاهی می‌توان به این که دارای ابعاد مختلفی هستند و همه آنها درب‌های شیشه‌ای دارند تا بتواند محصولات را به نمایش بگذارند اشاره کرد.

معرفی یخچال ایستاده

یخچال ایستاده یکی از مدل‌های یخچال‌های موجود در ایران است که در فروشگاه‌های کوچک و بزرگ می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.جنس درب این نوع یخچال‌ها از شیشه بوده و داخل کابین محصول دارای چراغ روشنایی می‌باشد. و شما می‌توانید هر نوع مواد خوراکی را برای نگه‌داری داخل آن قرار دهید ولی عمدتا در این یخچال‌ها نوشیدنی‌ها را نگه‌داری می‌کنند.

معرفی یخچال فریزر صندوقی

این مدل از یخچال به تایپینگ بستنی نیز معروف است چون اکثرا از این یخچال در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، سوپر مارکت‌های بزرگ و کوچک، هایپر مارکت‌ها برای نگهداری بستنی استفاده می‌شود. البته ناگفته نماند که می‌توان در این یخچال مواد غذایی و پروتئینی نیز نگه داشت.

قالب تصویر داخل مقاله (6)

معرفی یخچال ایستاده صنعتی فروشگاهی

همانطور که از نام این یخچال مشخص است این مورد فقط در فروشگاه‌های بزرگ مواد غذایی و مواد پروتئینی، سوپر مارکت‌ها و بستنی فروشی‌ها قابل مشاهده است. یخچال صنعتی فروشگاهی کینو دارای درب شیشه‌ای هستند و قابلیت نمایش محصولات را برای مشتریان را دارند. نام دیگر این یخچال‌ها یخچال ویترینی است.

معرفی یخچال هتلی

یخچال هتلی که به مینی یخچال نیز معروف است کاربرد‌های خاص خود را دارد. این یخچال به دلیل دارا بودن ابعاد کوچک به راحتی قابل جابه‌جایی است. از مینی یخچال‌ها بیشتر در هتل‌ها استفاده می‌شود ولی می‌توان از این یخچال در منزل، بیمارستان، رستوران، فست فود و … نیز استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای خرید بهترین مدل های یخچال هتلی

معرفی یخچال ایستاده صنعتی آشپز خانه حرفه ای

این یخچال مخصوص محیط‌های تجاری و صنعتی ساخته شده و برای استفاده در محیط‌های دیگر گزینه‌ی مناسبی نمی‌باشد. بنابراین بهتر است یخچال ایستاده صنعتی آشپزخانه برای محیط‌های کوچک خریداری نشود. چرا که هم گسترش کاربرد و هم قیمت یخچال فریزر ایستاده کینو نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است.

یخچال ویترینی ایستاده کینو تک درب مدل KR500-1D

یکی دیگر از بهترین مدل‌های یخچال کینو این محصول است. یخچال ایستاده مدل KR500-1D دارای ترموستات مکانیکی است که باعث کارکرد بهتر آن شده است. این وسیله دارای سیستم برفک زدایی اتوماتیک بوده و آب حاصل از برفک زدایی به وسیله فن از داخل کابین خارج می‌شود. 

یخچال کینو

یخچال ویترینی مدل KR500-ID

فریزر صندوقی فروشگاهی کینو مدل CF1675

یخچال صندوقی که به نام تاپینگ بستنی نیز معروف است در کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، شیرینی فروشی‌ها، سوپرمارکت‌ها و بستنی‌ فروشی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در طراحی و تولید فریزر کینو مدل CF1675 از شیشه‌ی سکوریت Low E استفاده شده است. این شیشه ضد اشعه بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که احتمال شکستگی آن را به حداقل می‌رساند. همچنین استفاده از شیشه‌ی سکوریت در درب فریزر سبب کاهش اتلاف انرژی گشته است.

یخچال

یخچال صندوقی فروشگاهی مدل CF1675

یخچال فروشگاهی ویترینی کینو مدل RV41

این یخچال به دلیل دارا بودن سیستم تخلیه‌ی اتوماتیک آب، ترموستات قابل تنظیم، پایه‌های نگهدارنده قابل ریگلاژ، لولای آرام بند اتوماتیک، سیستم سرمایشی مخفی و کلید روشن و خاموش کمپرسور به صورت مستقل باعث شده نسبت به بقیه مدل ها متفاوت باشد. یخچال ویترینی کینو مدل RV41 با استفاده از چرخ‌های مرغوب و قفل شونده که قابلیت چرخش در تمامی جهات را دارند تبدیل به محصولی با امکان جابه‌جایی آسان شده است. 

یخچال

یخچال ویترینی کینو مدلRV41

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی در آشنایی شما با انواع یخچال ایرانی و معرفی بهترین مارک یخچال ایران برای شما عزیزان داشتیم. تا راهنمایی برای انتخاب شما باشد درصورتی که سوالی در این مورد یا نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد یخچال‌ها داشته باشید می‌تواند به سایت باربد تک مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرد تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *