بلاگ

دستگاه دوخت پلاستیک چیست؟ [ معرفی 4 محصول ]

دستگاه دوخت برای پلاستیک چیست؟

در پاسخ به سوال دستگاه پرس پلاستیک چیست؟ باید بگوییم نوعی دستگاه است که برای بسته بندی درب کیسه‌های نایلونی مورد استفاده قرار می‌‌گیرد. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی موضوع دستگاه دوخت پلاستیک چیست؟ بپردازیم. با ما همراه باشید تا هر آنچه در خرید دستگاه دوخت پلاستیک نیاز است را بیان کنیم.

 سر فصل‌ها

  • دستگاه دوخت پلاستیک چیست؟
  • دستگاه پرس صنعتی چیست؟
  • دستگاه دوخت حرارتی کیسه چیست؟
  • معرفی محصولات
  • سخن پایانی

دستگاه دوخت پلاستیک چیست؟

همانطور که از عنوان این بخش از مقاله مشخص است، دستگاه دوخت پلاستیک تجهیزاتی هستند که می‌توانند دهانه‌ی کیسه‌ی پلاستیک را به هم متصل کنند دستگاه دوخت پلاستیک می‌گویند. اما این دستگاه‌ها دارای انواع مختلف هستن و در بین مردم با نام‌های گوناگون شناخته شده‌اند. از جمله دستگاه پرس پلاستیک، دستگاه پرس صنعتی، دستگاه دوخت حرارتی کیسه و انواع پرس پلاست شامل:

  • دستگاه دوخت دستی
  • دستگاه دوخت پرتال
  • دستگاه دوخت پلاستیک پدالی: دستگاه دوخت پدالی آلومینیومی، دستگاه دوخت پدالی المنتی چدنی دستگاه پدالی برنجی، دستگاه دوخت مگنتی
  • دستگاه دوخت پنوماتیک: دستگاه دوخت پدالی پنوماتیک، دستگاه دوخت کیسه‌ای پنوماتیک
  • دستگاه دوخت ریلی: دستگاه دوخت ریلی رومیزی یا افقی، دستگاه دوخت ریلی با پایه، دستگاه دوخت ریلی عمودی، دستگاه دوخت ریلی با تزریق گاز، دستگاه دوخت ریلی دمنده، مکنده و صنعتی

پیشنهاد: روش کار با دستگاه دوخت

دستگاه برای دوخت پلاستیک چیست؟

دستگاه پرس صنعتی چیست؟

در جواب سوال دستگاه پرس صنعتی چیست؟ باید بگوییم به دستگاه‌هایی که قادر هستند دوخت کیسه‌های پلاستیک را در تیراژ بالا انجام دهند، دستگاه پرس صنعتی گفته می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از این دستگاه در خط تولید پرس نایلون استفاده کنید. این مدل دستگاه یکی از مناسب‌ترین تجهیزات برای راه‌اندازی یک خط تولید به حساب می‌آید.

دستگاه دوخت حرارتی کیسه چیست؟

روش کار دستگاه دوخت کیسه به صورتی است که با استفاده از حرارت دو کیسه را ذوب و سپس به یک دیگر می‌چسباند. به همین دلیل یکی از نام‌های دستگاه دوخت پلاستیک، دستگاه دوخت حرارتی کیسه است. شما می‌توانید برای خرید این دستگاه از شرکت باربد تک اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه: کاربرد دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه تک دوخت ۳۰ سانتی با تایمر

این دستگاه دارای توان ۲۵۰ وات است. و برق مصرفی آن تک‌فاز شهری می‌باشد. دستگاه تک دوخت ۳۰ سانتی با تایمر دارای جنس بدنه‌ی آلومینیمی و رنگ استفاده شده الکترواستاتیک با طول دوخت ۳۰ سانتی‌متر و عرض دوخت آن سه میلی‌متر است.

دستگاه تک دوخت

دستگاه تک دوخت ۳۰ سانتی با تایمر

دستگاه تک دوخت ۴۰ سانت تایمردار

این محصول دارای طول دوخت ۴۰ سانتی‌متر و عرض دوخت سه میلی‌متر است. دستگاه تک دوخت ۴۰ سانت تایمردار دارای توان مصرفی ۲۵۰ وات با جنس بدنه‌ی آلومینیم و رنگ استفاده شده الکترواستاتیک است. همچنین طول دوخت ۴۰ سانتی‌متر و عرض دوخت آن سه میلی‌متر است.

دستگاه تک دوخت

دستگاه تک دوخت ۴۰ سانت تایمردار

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت ۱۰۰ سانتی

جنس بدنه این محصول از آلومینیوم ساخته شده و دارای توان دوخت ۵۵۰ وات است. دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت ۱۰۰ سانتی دارای رنگ الکترواستاتیک و برق مصرفی آن تک فاز ۲۲۰ ولت است. همچنین قابل ذکر است که این محصول دارای جنس بدنه آلومینیومی است.

دستگاه تک دوخت

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت ۱۰۰ سانتی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۵۰ سانت

این محصول دارای طول دوخت ۵۰ سانتی‌متر و عرض دوخت آن ۱۳ میلی‌متر است. دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۵۰ سانت با ولتاژ ۲۲۰ ولت و برق مصرفی تک فاز کار می‌کند. این محصول دارای بدنه از جنس چدن مقاوم و  رنگ الکترواستاتیک می‌باشد.

دستگاه دوخت

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی طول دوخت ۵۰ سانت

سخن پایانی

در این مطلب به توضیح اینکه دستگاه پرس پلاستیک چیست پرداخته و شما را با نام‌های مختلف این دستگاه آشنا کردیم. سپس چند مورد از بهترین دستگاه دوخت پلاستیک را معرفی کردیم تا راهنمای خرید دستگاه دوخت پلاستیک برای شما باشیم. شرکت باربد تک می‌تواند این دستگاه را با پایین‌ترین قیمت به شما عزیزان ارائه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *