بلاگ

راهنمای خرید دستگاه پفیلا ساز

خرید پفیلاساز

پاپ کرن یکی از خوراکی‌های خوش‌طعم و پرطرفدار در سراسر دنیاست. این خوراکی در حدود 50 سال پیش توسط شرکت چسترفیلد وارد ایران شده و بعدها با نام‌هایی نظیر چس فیل، پف فیل، پفیلا و پاپ کرن در میان مردم شناخته شد. پاپ کورن یا پفیلا خوراکی روزهای شاد و لحظات خاطره‌انگیز همانند تماشای فیلمی کمدی در سینما، یک مهمانی یا دورهمی دوستانه، گردش در پارک یا شهربازی می‌باشد.

 علاوه بر موارد ذکر شده، این خوراکی در مراکز پر رفت و آمد مانند مراکز خرید هم به فروش می‌رسد. در صورتی که صاحب کسب و کاری در زمینه‌ی تولید و فروش مواد غذایی هستید و تمایل به تکمیل تجهیزات کافی شاپ خود دارید، تهیه‌ی دستگاه پفیلاساز پیشنهاد ما به شماست. استفاده از این دستگاه در کنار تجهیزاتی نظیر دستگاه بستنی ساز موجب افزایش تنوع محصولات و به دنبال آن افزایش سودآوری شغل شما خواهد شد. جهت تهیه‌ی بهترین دستگاه پاپ کورن ساز تا انتهای این مقاله در خصوص راهنمای خرید پفیلاساز صنعتی همراه ما باشید.

مطالعه بیشتر: معرفی انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی

سرفصل‌های مقاله

  • محبوبیت پاپ کرن
  • انواع پفیلاساز
  • انواع پفیلاساز صنعتی
  • نکات مهم جهت خرید بهترین پفیلاساز صنعتی
  • سخن پایانی

محبوبیت پاپ کرن

پیش از پرداختن به نکاتی راجع به خرید پاپ کرن ساز، لازم است به دلایل محبوبیت ذرت بو داده و خواص این خوراکی بپردازیم. دانه‌های ذرت بسیار مفید و پرانرژی هستند و برای تهیه‌ی پاپ کرن کافیست با مقدار بسیار اندکی کره یا روغن ترکیب شوند. به همین علت ذرت بو داده در مقایسه با خوراکی‌هایی نظیر چیپس، پفک، پاستیل و …. بسیار سالم‌تر بوده و گزینه‌ی مناسبی برای اشخاصی با رژیم غذایی است.

ذرت بوداده را می‌توان به صورت آماده از سوپرمارکت‌ها هم تهیه کرد اما زیان مصرف تنقلاتی از این دست برای بدن بسیار بیشتر از سود آن است. چرا که برای تهیه‌ی آن‌ها انواع روغن‌های مضر، رنگ‌های غیر طبیعی، افزودنی‌های غیر مجاز و مواد نگهدارنده به کار می‌رود. مصرف این محصولات موجب بروز مشکلاتی نظیر یبوست و چسبندگی روده می‌شود. بنابراین اگر علاوه بر کسب درآمد به سلامت غذایی مشتریان خود نیز اهمیت می‌دهید، خرید دستگاه پفیلاساز پیشنهاد ما به شماست.

مطالعه بیشتر: تجهیزات راه اندازی کافی شاپ

محبوبیت پفیلا ساز

انواع پفیلاساز

دستگاه‌های پفیلاساز در انواع مختلف خانگی و صنعتی تولید و به بازار ارائه می‌شوند. این دو گروه از لحاظ حجم و نوع کارکرد با یکدیگر متفاوتند. از پاپ کورن سازهای خانگی با ظرفیت کم می‌توانید در مهمانی‌های خانوادگی و جشن‌های کوچک استفاده کنید. اما هدف ما در این بخش ارائه‌ی راهنمای خرید پفیلاساز صنعتی است. این محصولات گزینه‌ی مناسبی برای استفاده در پارک‌ها، مدارس و فروشگاه‌ها جهت تهیه‌ی ذرت بوداده با حجم زیاد هستند. در ادامه به بررسی انواع این تجهیزات پرداخته شده است، تا شما با بهترین دستگاه پفیلاساز خانگی و صنعتی آشنا شوید.

انواع پفیلاساز صنعتی

به طور کلی دستگاه‌های پفیلاساز صنعتی را بر اساس ابعاد و شکل ظاهری می‌توان به سه دسته‌ی کالسکه‌ای، ایستاده و رومیزی تقسیم نمود. هر سه دسته‌ی مذکور به دلیل برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد، سهولت کاربری و امکانات مخصوص خود طرفداران بسیاری دارند. به عبارتی دستگاه پاپ کرن ساز صنعتی می‌تواند در مدت زمان کم پاپ کرن با طعم عالی تولید نماید و همین امر باعث می‌شود که خریداران و مشتریان زیادی به سمت خرید دستگاه پاپ کورن ساز بروند. در این قسمت به معرفی محصولی از هر دسته و شرح مختصری از مشخصات آن می‌پردازیم.

دستگاه پفیلا ساز کالسکه ای

این محصول با نام‌های دیگری نظیر پفیلاساز مبلی هم شناخته می‌شود. این پفیلاساز کالسکه ای دارای دو چرخ برای سهولت در جابه‌جایی بوده و از نمای شیک و جذابی برخوردار است. برای شروع کار با پفیلاساز کالسکه‌ای تنها لازم است المنت دستگاه را روشن کرده و دانه‌های ذرت را درون دیگ بریزید. سپس چند دقیقه منتظر بمانید تا ذرت‌ها بو داده شده و بر روی سطح دستگاه پاشیده شوند. ارتفاع دستگاه 150 سانتی‌متر است و در قسمت پایین آن محفظه‌ای برای نگهداری لوازم مورد نیاز تعبیه شده است.

پفیلاساز کالسکه ای

دستگاه پفیلا ساز کاسکه ای

دستگاه پفیلا ساز ایستاده

این دستگاه به دو صورت گازی و برقی تولید و به بازار عرضه شده است. ظرفیت بارگیری دستگاه پفیلا ساز ایستاده در هر بار استفاده برابر با نیم کیلوگرم ذرت بوداده می‌باشد. در طراحی و ساخت قسمت بالای دستگاه نمای شیشه‌ای دوجداره و مقاوم در دور تا دور آن به کار رفته است. در قسمت پایین محصول، کابینتی از جنس ام دی اف با کیفیت عالی ساخته شده که می‌توان جهت قرار دادن وسایل و تجهیزات اضافی استفاده کرد. تمام قطعات این محصول قابل شستشو است و به همین علت پاپ کورن تهیه شده از لحاظ بهداشتی مورد تایید است.

پفیلاساز ایستاده

دستگاه پفیلا ساز ایستاده

دستگاه پفیلا ساز رومیزی

این محصول نمونه‌ای از پاپکورن سازهای فروشگاهی است. وزن سبک و ابعاد کوچک این دستگاه پفیلاساز رومیزی باعث شده تا بتوان آن را به راحتی جابه‌جا کرده و در محل مورد نظر قرار داد. برای ساخت این محصول از مواد اولیه‌ی مقاوم و باکیفیتی استفاده شده که موجب عمر طولانی و دوام بالای دستگاه شده است. تمامی قطعات این دستگاه به آسانی قابل جداسازی و شستشو می‌باشد.

پفیلاساز ایستاده

دستگاه پفیلا ساز ایستاده

نکات مهم جهت خرید پفیلاساز صنعتی

در قسمت قبل انواع دستگاه پفیلاساز صنعتی و فروشگاهی معرفی شد. در این بخش قصد داریم به نکاتی مهم به عنوان راهنمای خرید پفیلاساز برقی اشاره کنیم. توجه به این نکات به شما کمک خواهد کرد تا بهترین دستگاه را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید.

  1. در هنگام خرید پفیلاساز برقی به عملکرد دستگاه توجه کنید. دستگاهی با عملکرد کاملا اتوماتیک که میزان دخالت دست در آن نزدیک به صفر است، گزینه‌ای معقول برای تولید و فروش ذرت بوداده می‌باشد. از آنجا که عملکرد محصولات معرفی شده در قسمت قبل اتوماتیک است، امروزه از این دستگاه در فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و کافی شاپ‌ها استفاده می‌شود.
  2. اصولا دستگاه‌های پفیلاساز دارای المنت برقی برای گرم نگه داشتن ذرت‌های بوداده می‌باشند. علاوه بر این در قسمت کف دستگاه برای خارج کردن ذرت‌های بوداده سینی مخصوصی از جنس استیل تعبیه شده است. دقت کنید که بهتر است جنس سینی حتما از استیل قابل شستشو بوده و حرارت المنت قابل تنظیم باشد.
  3. نکته‌ی دیگری در هنگام خرید پفیلاساز لازم است در نظر گرفته شود، قابلیت افزودن ادویه‌جات به ذرت‌هاست. وجود این قابلیت در دستگاه و استفاده از آن کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. با این حال در صورت برخورداری پفیلاساز مورد نظر از این قابلیت، می‌توانید ذرت‌ بوداده با طعم‌های متفاوت مانند نمکی، کره‌ای، کچاپ، سرکه‌ای و… را تهیه و سرو کنید.
  4. با توجه به این که دستگاه‌های پفیلاساز صنعتی بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند بهتر است بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه، زنگ زدگی و شرایط آب و هوایی داشته باشند. چرا که در غیر این صورت در کوتاه مدت دچار استهلاک و خرابی می‌گردند.

سخن پایانی

در مقاله راهنمای خرید پاپ کورن ساز به انواع پفیلاساز و نکات مهمی که در هنگام خرید باید در نظر گرفته شود اشاره شد. اکنون با در دست داشتن این اطلاعات می‌توانید بهترین دستگاه پاپ کورن ساز را برای محل کار خود را انتخاب کنید. چنانچه برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار خود به دنبال خرید تجهیزاتی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستید، می‌توانید خرید خود را به صورت اینترنتی از سایت انجام دهید. خرید شما توسط گروه صنعتی بازرگانی باربد گستران میلاد تک بدون اختلاف با قیمت تولیدی به شهر مورد نظر ارسال خواهد شد. چنانچه نیاز به راهنمایی بیشتر و یا سوالی در خصوص محصولات و نحوه‌ی خرید دارید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *