بلاگ

بهترین سرخ کن صنعتی

بهترین های سرخ کن صنعتی

برای انتخاب بهترین سرخ کن صنعتی فاکتور‌های زیادی وجود دارد که باید یکی یکی مورد بررسی قرار گیرد. سرخ کن صنعتی یکی از تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آشپزخانه صنعتی می‌باشد. ما در این مقاله سعی می‌کنیم بهترین سرخ کن صنعتی ایرانی را به معرفی حضور شما سروران گرامی برسانیم.

سرفصل ها

  • سرخ کن صنعتی چیست؟
  • نکاتی در انتخاب بهترین سرخ کن صنعتی
  • انواع سرخ کن‌های صنعتی
  • مقایسه سرخ کن‌های صنعتی برقی و گازی
  • روش نگهداری سرخ کن صنعتی
  • معرفی محصولات
  • سخن پایانی

سرخ کن صنعتی چیست؟

از سرخ کن صنعتی برای تهیه مقادیر زیادی از مواد غذایی از جمله سیب زمینی سرخ کرده، پیاز سوخاری، قارچ سوخاری، و..استفاده می‌شود. سرخ کن صنعتی برای سرخ کردن مواد غذایی نیاز به روغن فراوان دارد تا بتواند به خوبی عمل کند. برای کار با سرخ کن صنعتی بهتر است یک دستگاه اسلایسر نیز داشته باشید تا به راحتی موادی که می‌خواهید سرخ کنید را خورد نیز بکنید. هر چقدر کار شما وسیع‌تر باشد نیاز شما برای استفاده از سرخ کن نیز بیشتر می‌شود پس برای همین بهتر است بهترین دستگاه سرخ کن را شناخته و برای خود انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود

نکاتی در انتخاب بهترین سرخ کن صنعتی

برای انتخاب برترین سرخ کن صنعتی باید به امکانات سرخ کن‌ها نیز دقت لازم را داشت. به همین منظور یک سرخ کن را باید از همه جهات مورد بررسی قرار داد. برای مثال عواملی مانند قیمت، ظرفیت، مدل، تعداد توری سرخ کن، انواع سبد، برند سرخ کن، انواع المنت، جنس بدنه، گارانتی و خدمات پس از فروش تعیین می‌کند که یک سرخ کن صنعتی در چه رتبه‌ای است.

بهترین سرخ کن صنعتی

انواع سرخ کن‌های صنعتی

سرخ کن صنعتی دارای دو مدل هستند. انتخاب هر یک از مدل‌های سرخ کن رو میزی و سرخ کن ایستاده بستگی به نوع کار و مساحت محل شما دارد. از مزایای سرخ کن رومیزی می‌توان به قابل حمل بودن، مناسب بودن برای فضا‌های کوچکی مانند غرفه ها، کامیون‌های مواد غذایی و رستوران‌های کوچک، طرز استفاده و نگهداری آسان آن اشاره کرد. از جمله نقاط ضعف و معایب این نوع سرخ کن عدم توانایی آن در پوشش‌دهی میزان بالایی از تقاضا و سفارشات است. 

در مقابل دستگاه سرخ کن صنعتی ایستاده قابلیت پوشش‌دهی سفارش حجم بالای سفارش غذای سرخ شده، استفاده مداوم در طول روز و زمان بازیابی کاری سریع را دارد. از معایب سرخ کن ایستاده این است که اکثر این نوع سرخ کن‌ها نیاز به تهویه هوا و مکان بزرگ‌تر دارند. سرخ کن‌های صنعتی با دو نوع مصرف انرژی گازی و برقی کار می‌کنند.

روش نگهداری سرخ کن صنعتی

به دلیل استفاده‌ی زیاد از سرخ کن، این دستگاه نیاز به بازرسی، تمیزکردن و نگهداری دارد. بهترین دستگاه سرخ کن می‌تواند بین هفت تا ده سال عمر مفید داشته باشد. اما شما می‌توانید با بررسی مداوم و مرتب قسمت‌هایی از دستگاه مانند سبد‌ها، بدنه و ترموستات و اطلاع یافتن از سالم بودن قسمت‌های نام برده شده به افزایش عمر مفید دستگاه خود را با روش‌های نگهداری نیز افزایش دهید.

معرفی محصول

در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم شما را با برترین‌های سرخ کن صنعتی آشنا کنیم، تا شما به راحتی بتوانید انتخاب خود را انجام دهید. اگر قصد افتتاح آشپزخانه صنعتی یا یک فست فودی را دارید شما نیاز به دستگاه‌هایی مانند دستگاه همبرگرزن، سوسیس پرکن، ساندویچ و اسنک ساز نیز خواهید داشت که می‌توانید با مراجعه به سایت باربد تک از این محصولات نیز دیدن کنید.

پیشنهاد خرید: سوسیس پرکن

سرخ کن 12 لیتری دو لگن بست مدل FB-2

این محصول دارای ابعاد 50 *40 *30 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 12 کیلوگرم دارد. سرخ کن بست مدل FB-2 از برترین‌های سرخ کن صنعتی است به دلیل اینکه با بدنه‌ی تماما از جنس استیل 304 نگیر موجب مقاومت محصول در برابر آسیب‌هایی نظیر ضربه و زنگ زدگی شده است. این سرخ کن به دلیل استفاده از استیل در ساخت بدنه، نظافتی آسان دارد و در دمای بالا هیچ گونه واکنشی با روغن ایجاد نمی‌کند.

سرخ کن

سرخ کن 12 لیتری دو لگن بست مدل FB-2

سرخ کن برقی دوخانه 16 لیتری ZICO مدل HEF-82

این محصول دارای ابعاد ۲۹ *۴۴ *۶۰ سانتی‌متر است. و با وزنی معادل ۶ کیلوگرم، سبک بوده و ابعاد متناسبی دارد. سرخ کن برقی مدل HEF-82 را به راحتی می‌توان جابه‌جا کرد و همچنین بر روی میز کار قرار داد.این محصول دارای دو لگن است که ظرفیت هر کدام از آن‌ها ۸ لیتر بوده و در مجموع گنجایش کل دستگاه برابر ۱۶ لیتر می‌باشد. قدرت گرما دهی سرخ کن زیکو تا ۳۰۰ درجه‌ی سانتی گراد است. بنابراین مواد غذایی شما کاملا مغزپخت و ترد خواهد شد.

سرخ کن برقی

سرخ کن برقی دوخانه 16 لیتری ZICO مدل HEF-82

سرخ کن برقی رمتا (REMTA) مدل R102

این محصول دارای دو لگن به ظرفیت‌های 8 لیتر می‌باشد. در روی این سرخ کن از درب استفاده شده تا در هنگام پخت از پاشیده شدن روغن جلوگیری کند. اگر بخواهیم برترین سرخ کن صنعتی را معرفی کنیم سرخ کن برقی رمتا مدل R102 است که دارای جنس دسته‌های سبدها از پلی کربنات صنعتی بوده و روی محصول یک ولوم تنظیم حرارت، چراغ هیتر و دکمه خاموش و روشن به طور جداگانه برای هر کدام از لگن‌ها استفاده شده است.

سرخ کن برقی

سرخ کن برقی رمتا (REMTA) مدل R102

سرخ کن گازی 8 لیتری (دو لگن) مدل FR_8L

این محصول دارای ابعاد 55 *66 *31 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 9 کیلوگرم دارد. به همین دلیل جابه‌جایی و حمل محصول بسیار آسان بوده و فضای چندانی هم اشغال نمی‌کند. سرخ کن گازی مدل FR-8L گزینه‌ای مناسب برای استفاده در فضاهایی با متراژ کم می‌باشد. در بدنه‌ی سرخ کن از استیل ۳۰۴ استفاده شده که به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی‌شود و استحکام بالایی در برابر ضربه دارد. علاوه بر این آلیاژ استیل دچار واکنش پذیری با مواد غذایی نشده و از این رو نظافت دستگاه بسیار آسان می‌باشد. منبع تغذیه‌ی این سرخ کن گاز شهری و گاز مایع است.

سرخ کن گازی

سرخ کن گازی 8 لیتری مدل FR_8L

سرخ کن گازی رمتا مدل R112CE

 این محصول دارای ابعاد 34 *48 *64 سانتی‌متر بوده و وزنی معادل 14 کیلوگرم دارد. در ساخت بدنه‌ی سرخ کن از استیل 304 ضد زنگ استفاده شده که به هیچ عنوان دچار زنگ زدگی نمی‌شود. به همین دلیل نظافت دستگاه بسیار آسان است. منبع تغذیه‌ی سرخ کن گازی مدل R112CE گاز شهری و گاز مایع بوده و قدرت گرمایشی معادل 200 درجه سانتی‌گراد دارد.

پیشنهاد خرید: فر صنعتی

سرخ کن گازی

سرخ کن گازی رمتا مدل R112CE

دستگاه سرخ کن سیب زمینی و پیاز

این محصول دارای سبد مخصوص جهت سرخ کردن سیب زمینی و پیاز و سبزی سرخ شده می‌باشد. جنس گالن این دستگاه از استیل 304 است و دارای حجم 50 تا 160 لیتر می‌باشد. دستگاه سرخ کن سیب زمینی و پیاز دارای سه عدد شیر گاز است که به گاز شهری و کپسول می‌تواند وصل شود.

سرخ کن

دستگاه سرخ کن سیب زمینی و پیاز

سخن پایانی

در مقاله بالا ابتدا سعی در معرفی خصوصیات بهترین سرخ کن صنعتی ایرانی داشتیم. سپس محصولات مرتبط در این زمینه را برای راحتی شما در انتخاب دستگاه مورد نظر به نمایش گذاشتیم. در صورت نیاز به دیدن محصولات بیشتر می‌توانید به سایت باربد تک مراجعه کرده و از محصولات دیدن نمایید. چنانچه نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و جواب سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *