بلاگ

اجاق گاز صنعتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اجاق گاز صنعتی چه کاربردهایی دارد؟

اگر شما قصد افتتاح رستوران یا مکان بزرگی برای سرو غذا دارید حتما تعداد سفارشات بالایی خواهید داشت. بنابراین شما نمی‌توانید با اجاق گاز‌های معمولی به درخواست مشتریان خود جواب‌دهی کنید. پیشنهاد ما به شما خرید اجاق گاز صنعتی است. ما در این مقاله به بررسی کاربرد های اجاق گاز صنعتی پرداخته‌ایم.

سر فصل‌ها

  • اجاق گاز صنعتی چیست؟
  • انواع اجاق گاز‌های صنعتی
  • کاربرد اجاق گاز‌های صنعتی
  • موارد مهم خرید اجاق گاز صنعتی
  • معرفی محصولات
  • سخن پایانی

اجاق گاز صنعتی چیست؟

به اجاق گاز‌هایی که در رستوران‌ها، کترینگ‌ها و آشپزخانه‌های بزرگ استفاده می‌شود اجاق گاز صنعتی می‌گویند. از مهم‌ترین کاربردها و مصارف اجاق گاز صنعتی می‌توان به پخت و پزی سریع و آسان اشاره کرد. اجاق گاز‌های صنعتی دارای تعداد شعله‌های بیشتری نسبت به اجاق گاز‌های معمولی هستند همچنین این اجاق گاز‌ها قادرند با گاز‌های متان، پروپان، بوتان و گاز طبیعی عمل  کنند. استفاده از اجاق گاز صنعتی باعث شده تا شما به راحتی غذا با حجم زیاد، کار زیاد، خاموش و روشن کردن مکرر را بتوانید انجام دهید. قابل ذکر است که بدنه اجاق گاز‌های صنعتی از استیل و بدنه ضد زنگ است.

پیشنهاد مطالعه: مراحل و تجهیزات مورد نیاز راه اندازی آشپزخانه صنعتی

کارآیی اجاق گاز‌های صنعتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم از اجاق گاز‌های صنعتی در آشپزخانه‌های بزرگ و سالن‌های غذا پزی به دلیل حجم زیاد پخت غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. اجاق گاز‌های صنعتی دارای شعله‌های قوی هستند که می‌تواند با حرارت بالا و سرعت بیشتر غذا را آماده کند. جنس شعله‌های این گاز دارای بیشترین کیفیت است و در برابر شستو شو و ضربه مقاوم هستند.

اجاق گاز صنعتی برای رستوران

انواع اجاق گاز‌های صنعتی

اجاق گاز‌های صنعتی همانند بقیه تجهیزات آشپز خانه صنعتی بر اساس نیاز کاربران در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند. از جمله این مدل‌ها اجاق گاز صنعتی مرکب، اجاق گاز صنعتی رومیزی، اجاق گاز صنعتی ترکیبی، اجاق گاز صنعتی کابینت دار، اجاق گاز صنعتی کته پز، اجاق گاز صنعتی صندوقدار، اجاق گاز صنعتی پایه دار، اجاق گاز صنعتی مخصوص فست و فود می‌باشد.

موارد مهم خرید اجاق گاز صنعتی

پیش از خرید باید به بررسی اجاق گاز صنعتی و کاربرد های آن بپردازید و معیار‌هایی اساسی در انتخاب این محصول برای خود تعیین کنید. همچنین موارد مصرف و کارآیی اجاق گاز صنعتی خود را بررسی کنید. از جمله مهم‌ترین این موارد عبارتند از: تناسب ابعاد اجاق گاز با محیط کار شما، نوع گاز مصرفی، نوع کاربری اجاق گاز، شرکت سازنده و برند تجاری اجاق گاز، گارانتی و ضمانت نامه، جنس بدنه و کیفیت اجاق گاز. که شما باید موارد ذکر شده را به خوبی بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی فست فود

اجاق چهار شعله رو میزی 60 سانتی مدل EM-OG4

این گاز مجهز به بدنه استیل 304 است. اجاق چهار شعله رو میزی 60 سانتی مدل EM-OG4 مجهز به سینی چکه گیر روغن و جنس شعله فولاد و چدن درجه یک می‌باشد. این دستگاه قابلیت تنظیم ارتفاع پایه دارد. و همچنین جنس شعله‌های این دستگاه مسواکی است.

اجاق گاز صنعتی

اجاق چهار شعله رو میزی 60 سانتی مدل EM-OG4

اجاق دو شعله رو میزی 30 سانتی مدل EM-OG2

جنس بدنه این اجاق گاز از استیل 304 نگیر می‌باشد. اجاق دو شعله رو میزی 30 سانتی مدل EM-OG2 شعله‌های از جنس فولاد و چدن درجه یک دارد. و همچنین از دیگر مزایای این اجاق گاز قابلیت تنظیم ارتفاع پایه و مجهز بودن به سینی چکه گیر روغن می‌باشد.

اجاق گاز صنعتی

اجاق دو شعله رو میزی 30 سانتی مدل EM-OG2

گریل برقی بست مدل PFY_705

این دستگاه مواد گوشتی را به صورت کبابی با استفاده از حرارت ملایم می‌پزد. گریل برقی بست مدل PFY_705 دارای شمعک است و می‌توان حرارت آن را تنظیم کرد. و همچنین این دستگاه با برق 220 ولتی شهری کار می‌کند.

دستگاه گریل برقی

گریل برقی بست مدل PFY_705

اجاق گاز رومیزی تور دو شعله

این اجاق گاز صنعتی با استفاده از گاز شهری کار می‌کند. اجاق گاز رومیزی تور دو شعله مجهز به سیستم ترموکوبل و ولوم کنترلی با بدنه‌ی عایق نسوز می‌باشد. این اجاق گاز از جنس فولاد و رویه‌ی آن چدنی است که مناسب استفاده در آشپزخانه‌های صنعتی شده است.

پیشنهاد مطالعه: سرخ کن برقی صنعتی بهتر است یا گازی

اجاق گاز صنعتی

اجاق گاز رومیزی تور دو شعله

سخن پایانی

ما در مطلب فوق شما را با انواع و کاربرد‌های اجاق گاز صنعتی آشنا کردیم و سپس به معرفی محصولات برتر پرداخته‌ایم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان باربد تک تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *