بلاگ

بهترین مارک خمیرگیر صنعتی و خانگی چیست؟

خمیرگیر صنعتی و خانگی

بهترین مارک خمیرگیر

برای راه‌ اندازی یک کسب و کار در زمینه‌ی تولید و فروش محصولات غذایی تهیه و خرید بهترین تجهیزات آشپزخانه‌ی صنعتی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که با تهیه‌ی لوازمی با کیفیت بالا تا مدت‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرده و محصولات غذایی با طعمی بی‌نظیر تهیه نمود. چنانچه قصد خرید دستگاه خمیرگیر را دارید و هنوز نتوانسته‌اید محصول مناسبی را برای خود انتخاب کنید و این سوال برای شما پیش بیاید که بهترین نوع خمیر گیر خانگی چه مارکی است ؟ تا انتهای این مطلب همراه ما بمانید. چرا که در این مقاله قصد داریم با معرفی بهترین برند خمیر گیر و چند نمونه از محصولات آن‌ها، شما را در خرید دستگاه خمیرگیر بر اساس نیازتان راهنمایی کنیم.

سرفصل‌های مقاله:

  • بهترین مارک خمیر گیر
  • معرفی خمیر گیر مارک فیمار
  • معرفی خمیرکن مارک اسمارت
  • معرفی خمیر گیر برند آرگو
  • معرفی خمیرکن برند بست
  • معرفی خمیرگیر مارک بوراکس
  • دیگر خمیرگیرهای کیفیت بالا

بهترین مارک خمیر گیر

دستگاه خمیرگیر از جمله محصولات اساسی برای یک آشپزخانه‌ی صنعتی می‌باشد. تا به امروز برندها و شرکت‌های گوناگونی دستگاه‌های خمیرگیر را در اندازه‌های مختلف و با ویژگی‌های مختلف تولید و به بازار ارائه کرده‌اند. برای مثال برندهایی همچون فیمار، آرگو، بست، اسمارت و بوراکس توانسته‌اند عنوان بهترین مارک خمیرگیر را از آن خود نمایند. در این مقاله به بررسی کلی درباره‌ی این تولیدکنندگان و معرفی چند مورد از محصولات هر یک از این برندها خواهیم پرداخت.

بهترین برند خمیر گیر

معرفی خمیر گیر مارک فیمار

شرکت فیمار توسط “اوریانو تامبورینی” در سال 1979 تاسیس شد. تامبورینی پس از سال‌ها همکاری با پدر همسرش در کارگاهی کوچک تصمیم به پایه‌گذاری شرکت خود برای تولید ماشین آلات صنایع غذایی گرفت. تجهیزات برند Fimar مناسب استفاده در رستوران‌ها، فست‌فودها، قنادی‌ها، قصابی‌ها، کترینگ‌ها و کافی‌شاپ‌ها است. این کمپانی تیمی از بهترین کارشناسان را در حوزه‌های مختلف انتخاب می‌کند تا هر محصول جدید را قبل از ورود به بازار از تمامی لحاظ چک و تست کنند. در ادامه به بررسی دو مورد از بهترین خمیرگیرهای تولید شده توسط این برند می‌پردازیم.

میکسر قنادی 45 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی فیمار با ظرفیت 45 لیتری

همزن قنادی اسپیرال 45 لیتری فیمار مدل CNS38

یکی از محصولات پرطرفدار می‌باشد. پاتیل این همزن قنادی به راحتی قابل جدا شدن بوده و پس از اتمام فرآیند خمیرگیری می‌توان آن به راحتی شسته و تمیز کرد. همچنین این محصول دارای یک محافظ توری است که با سوئیچ ایمنی محافظت کرده و موجب افزایش ایمنی دستگاه هنگام کار می‌شود. بدنه‌ی دستگاه میکسر قنادی CNS38 ساخته شده از استیل 304 ضد زنگ بوده و ظرفیت مخزن محصول 45 لیتر (معادل 38 کیلوگرم) می‌باشد. علاوه بر محصولات ذکر شده، برند فیمار تجهیزاتی چون خمیر پهن کن نیز تولید کرده است. از این تجهیزات در مراکز تهیه‌ی فست فودها جهت آماده‌سازی خمیر برای پخت پیتزا می‌توان استفاده کرد.

همزن قنادی 45 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 45 لیتری فیمار

معرفی خمیرگیر مارک اسمارت

دیگر برند تولید کننده‌ای که با محصولات مرغوب خود در زمینه‌ی ماشین ‌آلات صنایع غذایی به نامی معتبر و قابل اطمینان تبدیل شده، اسمارت می‌باشد. تجهیزات تولید شده توسط این شرکت از کیفیت مطلوب برخوردار است و به کارگیری آن‌ها گزینه‌ی مناسبی جهت راه‌اندازی کسب و کار محسوب می‌شود. از جمله محصولات مرغوب متعلق به کمپانی اسمارت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

پیشنهاد مطالعه: راه اندازی انواع نانوایی

همزن صنعتی 7 لیتری اسمارت مدل S7

از جمله تجهیزات ضروری در آشچزخانه‌های صنعتی است که استفاده از آن موجب بالا رفتن سرعت تهیه‌ی مواد لازم برای تهیه‌ی انواع شیرینی‌جات می‌شود. این همزن صنعتی 7 لیتری اسمارت مدل S7 حرفه‌ای از لحاظ کیفیت طراحی و مواد به کار رفته شده در ساخت، هم رده‌ی میکسر نمونه‌های آمریکایی می‌باشد.

  • قدرت موتور آن ۹۰۰ وات است.
  • با ولتاژ ۲۲۰ کار می‌کند.
  • دارای ابعاد ۴۵*۲۴*۴۰ سانتی‌متر و ۹.۵ کیلوگرم می‌باشد.
  • دارای خمیر زن و قابلیت تنظیم سرعت می‌باشد.

میکسر قنادی 7 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 7 لیتری اسمارت

همزن قنادی اسمارت 20 لیتری مدل S20

محصول دیگر ارائه شده توسط این برند، همزن قنادی اسمارت 20 لیتری مدل S20 می‌باشد. این همزن خمیر حرفه‌ای توانایی میکس و هم زدن انواع خمیرهای مختلف قنادی با انواع چگالی را دارد. بدنه‌ی دستگاه از جنس آلیاژ آلومینیوم آنودایز شده با رنگ کوره‌ای استاتیک است که علاوه بر ضخامت بالا، دوام خوبی در برابر ضربه، ساییدگی، تغییر رنگ همچنین مقاومت در برابر گرما و رطوبت را دارد. خرید همزن قنادی در کنار سایر تجهیزات شیرینی‌پزی می‌تواند تفاوت چشمگیری در میزان و کیفیت محصولات غذایی تولید شده ایجاد کند.

میکسر قنادی 20 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 20 لیتری اسمارت

معرفی خمیرگیر مارک آرگو

یکی دیگر از تولیدکننده‌ خمیرگیرهای مرغوب، شرکت آرگو نام دارد. این تولید کننده‌ی تایوانی، تمام محصولات را با بهترین مواد اولیه و عالی‌ترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می‌کند. در این قسمت به دو نمونه از خمیرگیرهای ارائه شده توسط شرکت آرگو اشاره می‌کنیم.

خمیر گیر اسپیرال لمسی 40 کیلویی ARGO T40

از جمله‌ی این محصولات باکیفیت می‌توان به خمیر گیر اسپیرال لمسی 40 کیلویی ARGO T40 اشاره کرد. از این محصول در قنادی‌ها و نانوایی‌ها جهت آماده‌سازی خمیر انواع نان‌های حجیم و نیمه حجیم و نیز خمیر شیرینی‌ها می‌توان استفاده کرد. در ساخت این خمیرگیر اسپیرال امکاناتی از قبیل قابلیت تنظیم سرعت فرآیند خمیرگیری در دو حالت کند و تند در نظر گرفته شده است.

میکسر قنادی 40 کیلویی

برای مشاهده همزن قنادی 40 کیلویی آرگو

خمیر گیر پاتیل استیل همزن آلومینیوم 120 کیلویی

 این خمیر گیر نام دیگر محصولی‌ است که توسط این شرکت تایوانی تولید شده است. اندازه‌ی دهانه‌ی دیگ این میکسر صنعتی آلومینیوم 120 کیلویی برابر با 800 میلی‌متر بوده و داخل آن برای عملکرد بهتر آن یک موتور به قدرت ۲ اسب بخار تعبیه شده است. خرید خمیر گیر اسپیرال برای کسب و کارهای بزرگ توصیه می‌شود ویژگی‌های این دستگاه را به صورت خلاصه برای شما شرح کرده‌ایم.

  • قدرت موتور 2 اسب بخار
  • وزن دستگاه 220 کیلوگرم
  • ظرفیت خمیر ۱۲۰ کیلوگرم
  • قطر دهانه دیگ ۸۰۰ میلی‌متر

پیشنهاد مطالعه: تجهیزات راه اندازی قنادی

میکسر قنادی 120 کیلویی

برای مشاهده همزن قنادی 120 کیلویی آرگو

معرفی خمیرگیر مارک بست

برند بست به کشور تایوان تعلق دارد. این کمپانی با برخورداری از کادری مجرب و تکنسین‌های کارآزموده محصولات با کیفیت عالی را برای افرادی‌ که خواهان بهترین برند خمیر گیر هستند تولید می‌کنند. از جمله‌ی این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

همزن صنعتی 7 لیتری بست مدل B7-S

این دستگاه محصولی بی‌نظیر از این برند می‌باشد. همزن قنادی 7 لیتری بست با قدرت موتور فوق‌العاده زیاد و بدنه‌ و کاسه‌ی با کیفیت، گزینه‌ای ایده‌آل جهت تهیه و مخلوط کردن انواع خمیرهایی است که برای طبخ کیک و کلوچه و شیرینی استفاده می‌شوند.

  • با ولتاژ  ۲۲۰ کار می‌کند.
  • قدرت موتور ۷۵۰ وات است.
  • دارای سه پره‌ی همزن و قابلیت تنظیم سرعت می‌باشد.
  • دارای ابعاد ۴۵*۲۴*۴۰ سانتی‌متر و وزن ۸ کیلوگرم می‌باشد.

میکسر قنادی 7 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 7 لیتری بست

میکسر قنادی بست 20 لیتری مدل BS20

 قطعات میکسر قنادی بست 20 لیتری مدل BS20 ساخته شده از استیل هستند. به دلیل عدم واکنش‌پذیری استیل با مواد غذایی، خمیر تهیه شده در این دستگاه دچار افت کیفیت نمی‌شود.

سایر مشخصات

  • مدل: BS20
  • چرخ: ندارد
  • ولتاژ: 220 ولت
  • جنس پوسته: آلومینیوم

میکسر قنادی 20 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 20 لیتری بست

معرفی خمیرگیر مارک بوراکس

شرکت دیگر ارائه دهنده‌ی تجهیزات صنایع غذایی، شرکت بوراکس می‌باشد. شرکت ایرانی بوراکس (Burax) در زمینه‌ی تولید و عرضه محصولات صنایع غذایی و به طور انحصاری، تجهیزات آشپزخانه صنعتی مشغول است. در ادامه برخی از بهترین‌های این شرکت داخلی به شما عزیزان معرفی شده است.

دستگاه همزن قنادی 20 لیتری بوراکس مدل BM-20

دستگاه همزن قنادی 20 لیتری بوراکس مدل BM-20 محصولی بی رقیب از برند بوراکس می‌باشد که با امکاناتی نظیر قابلیت تهیه‌ی خمیر انواع کیک و شیرینی‌ در عرض فقط چند دقیقه، درصد بالایی از رضایت مصرف کنندگان را به خود اختصاص داده است. جابه‌جایی این محصول علی‌رغم وزن سنگین خود بسیار آسان است؛ چرا که در زیر آن چرخ‌هایی جهت سهولت جابه‌جایی نصب شده است. از این همزن قنادی 20 لیتری بوراکس مدل BM-20 در کارگاه‌های رشته بری می‌توان برای هم زدن مواد اولیه‌ و تهیه‌ی خمیر لازم برای تولید رشته استفاده کرد.

  • توان آن ۱۰۰۰ وات است.
  • برق مصرفی آن تک فاز است.
  • قدرت موتور ۰.۷۵ اسب‌بخار است.
  • دارای ابعاد ۸۵*۴۸*۴۷ سانتی‌متر می‌باشد.
  • جنس پارو، پاتیل و بدنه‌ی آن از استیل ۳۰۴ و پوسته‌ی این دستگاه از جنس آلومینیوم آنودایز شده می‌باشد.

میکسر قنادی 20 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 20 لیتری بوراکس

میکسر قنادی 7 لیتری بوراکس مدلBM-7

دیگر محصول ایده‌آلی که جهت شروع کسب و کارهای کوچک به شما معرفی می‌شود میکسر قنادی 7 لیتری بوراکس مدلBM-7 است. از این محصول با عنوان بهترین مارک خمیر گیر خانگی می‌توان یاد کرد. بدنه‌ی این وسیله از پلاستیک صنعتی (پلی کربنات) ساخته شده و جنس پاتیل و پره‌های آن از جنس آلیاژ استیل 304 می‌باشد.

  • قدرت موتور 670 وات است.
  • وزن دستگاه 7 کیلوگرم است.
  • دارای ابعاد 45*24*40 سانتی‌متر می‌باشد.
  • دارای خمیر زن و قابلیت تنظیم سرعت می‌باشد.

میکسر قنادی 7 لیتری

برای مشاهده همزن قنادی 7 لیتری بوراکس

سایر خمیر گیرهای کیفیت بالا

جالب است بدانید که علاوه بر موارد مذکور، بسیاری از محصولات موجود در دسته‌ی دستگاه خمیرگیر، به طور اختصاصی متعلق به گروه صنعتی باربد تک می‌باشد. همانطور که در بررسی و شرح مشخصات هریک از این محصولات ذکر شده، از بهترین مواد اولیه برای تولید استفاده شده است. به همین سبب این دستگاه‌های خمیرگیر از دوام بالایی برخوردار هستند و تا سال‌های متمادی می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. چند نمونه از این محصولات در ادامه معرفی شده‌اند. علاوه بر این برای مشاهده‌ی انواع این دستگاه‌ها می‌توانید به مجموعه‌ی خمیرگیر مراجعه کنید.

خمیرکن پاتیل استیل همزن آلومینیوم ۱۵ کیلویی

 محصولی است که بر اساس معیارهای جهانی طراحی و تولید شده است. این محصول دارای استانداردهای بین المللی ایران، CE اروپا و ISO می‌باشد. این خمیرکن پاتیل استیل همزن آلومینیوم ۱۵ کیلویی از اصلی‌ترین لوازم نانوایی و قنادی است و علاوه بر مصارف آشپزی جهت سفالگری‌، ساختمان‌سازی، کارخانه‌های سنگبری و…  استفاده نمود.

  • قدرت موتور ۱/۲ اسب بخار
  • دارای استاندارد های بین المللی ایران، CE اروپا و ISO 9001
  • وزن دستگاه ۷۴ کیلوگرم
  • دارای استاندارد ملی ایران

خمیرگیر 15 کیلویی

برای مشاهده خمیرگیر 15 کیلویی

خمیرگیر پاتیل و همزن استیل ۴۰ کیلویی

محصول دیگر موجود در این مجموعه خمیرگیر پاتیل و همزن استیل ۴۰ کیلویی است. به کارگیری آلیاژ استیل موجب افزایش مقاومت محصول در برابر آسیب‌های احتمالی نظیر ساییدگی، ضربه و زنگ زدگی شده است. علاوه بر این، به کارگیری این آلیاژ موجب سهولت شست و شوی دستگاه می‌شود. کار با این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به اپراتور ندارد.

خمیرگیر 40کیلویی

برای مشاهده خمیرگیر 40 کیلویی

سخن پایانی

در این مقاله تلاش بر آن شد که با ارائه‌ی توضیحاتی درباره‌ی برندهای مختلف خمیرگیرها و اینکه بهترین نوع خمیر گیر خانگی چه مارکی است انتخاب محصول برای شما آسان‌تر گردد. چنانچه برای راه اندازی یا گسترش کسب و کار خود به دنبال خرید تجهیزاتی با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب هستید، می‌توانید خرید خود را به صورت اینترنتی از سایت و یا تماس با کارشناسان از طریق شماره تلفن‌های درج شده انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *