بلاگ

معرفی بهترین و پرفروش ترین مارک آب میوه گیری صنعتی

معرفی پرفروش ترین آب میوه گیری

بهترین مارک آب میوه گیری

در صورتی که به دنبال نوشیدنی‌های سالم و رنگارنگ هستید و از مصرف آبمیوه‌های کارخانه‌ای ترس دارید خرید دستگاه آبمیوه‌گیری توصیه می‌شود. بهتر است خودتان نوشیدنی‌های محبوب خود را تهیه کنید تا هم از سلامت آن مطمئن باشید، هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود و هر زمان خواستید بتوانید باز آن را تهیه کنید.

بهترین مارک آبمیوه گیری برای شما، ممکن است به نیازها، بودجه، و ترجیحات شخصی شما بستگی داشته باشد. انجام تحقیقات و مقایسه‌های مختلف به شما کمک می‌کند تا دستگاهی را پیدا کنید که بهترین تطابق را با نیازهای شما دارد. در این نوشته قرار است نگاهی داشته باشیم به برندهای مختلف آبمیوه‌گیری تا در انتها بتوانید بهترین مارک آب میوه گیری در بازار را انتخاب کرده و خرید رضایت‌بخشی داشته باشید. نا گفته نماند که رعایت نکات مهم نگهداری از آب میوه گیری بر طول عمر و ماندگاری کیفیت آن تاثیر دارد.

سرفصل مقاله: 

  • دستگاه آبمیوه گیری مارک فلر
  • دستگاه آبمیوه گیری مارک بوش
  • دستگاه آبمیوه گیری مارک پارس خزر
  • دستگاه آبمیوه گیری مارک تولیپس
  • دستگاه آب میوه گیری مارک ویداس
  1. انواع دستگاه آبمیوه گیری
  • دستگاه آبمیوه گیری یک کاره
  1. آب انارگیر اسمارت مدل SMART-POM
  2. آبمیوه گیر دستی طرح نارسیکان طلایی
  • دستگاه آبمیوه گیری دوکاره
  • دستگاه‌ آبمیوه گیری سه کاره
  • دستگاه آبمیوه گیری چهار کاره یا چند کاره
  1. دستگاه آب لیموگیری چندکاره مدل ST-LEM500
  • نکات مهم هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیر

معرفی بهترین مارک آب میوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری مارک فلر

شرکت فلر بسیار مدرن است و در عین حال بسیار پایبند اصول و شرایط استاندارد می‌‌باشد. روز به روز پیشرفته‌تر و با کیفیت شدن کالاهای این برند باعث محبوبیت آن در میان مردم سراسر جهان شده است.

فلر یک برند آلمانی است که نزدیک به ۳۰ سال پیش کار خود در تولید لوازم برقی خانگی را آغاز کرد و با کیفیت مطلوب محصولات خود شامل تجهیزات لازم برای راه اندازی کافی‌ شاپ، توانست جای خود را در خانه‌ی مردم باز کند. یکی از محصولات خوب این برند که از تنوع خوبی هم برخوردار است، آب میوه گیری‌های فلر است. فلر هم آبمیوه‌گیری‌های تک کاره و هم مدل‌های ۴ کاره دارند تا کاربر بتواند با توجه به نیاز خود خریدش را انجام دهد. آبمیوه‌گیری‌های این برند مجهز به مخزن تفاله هستند و تیغه‌ی آن‌ها از فولاد ضدزنگ تولید شده تا به مرور زمان زنگ نزند و به مواد خوراکی که داخل آن قرار می‌گیرند آسیب نزند.

دستگاه آبمیوه گیری مارک بوش

آبمیوه گیری بوش یکی از انواع تولیدات شرکت بوش و یکی از لوازم برقی پرکاربرد چند کاره در آشپزخانه است. این محصول پرکاربرد با کیفیت فوق العاده عالی و در مدل‌های مختلفی به تولید می‌رسد و معمولا تمام اجزای آن از جنس پلاستیک ساخته می‌شود.

پلاستیک‌های ساخت این محصول همگی بدون BPA هستند و هیچ جای نگرانی برای استفاده از آن و تهیه غذای سالم وجود ندارد. موتور این دستگاه با کارایی بالا و دور سرعت عالی طراحی شده و با قابلیت تنظیمات مختلف سرعت موتور می‌توان بهترین بهره را از دستگاه برد.

آبمیوه‌گیری‌های بوش از سیستم هوشمند ایمنی برخوردارند؛ پس اگر بعضی از قطعات به درستی نصب نشده باشند، دستگاه کار نمی‌کند و در نتیجه اتفاقی برای کاربر نمی‌افتد. بوش توجه ویژه‌ای به قدرت موتور آبمیوه‌گیری‌های خود کرده، حتی مواد خوراکی سفت را هم می‌تواند خرد کند و گنجایش بالایی برای تهیه‌ی آبمیوه در یک مرحله استفاده را دارد.

پیشنهادی بی‌نظیر برای کافی‌شاپ : خرید شربت سرد کن

دستگاه آبمیوه گیری مارک پارس خزر

دستگاه‌های آبمیوه گیری پارس خزر با توجه به کارهایی که انجام می‌دهند، مدل‌های متنوعی دارند. برخی از آن ها ممکن است حتی چند کاره باشند، مثلا در برخی مدل ها، آبمیوه گیری، خرد کن و میکسر همگی در یک دستگاه در دسترس هستند.

پارس خزر یکی از برندهای خوش‌نام ایرانی است که اعتماد کاربران ایرانی را جلب کرده و برخلاف مدل‌های خارجی، از قیمت بهتر و مناسب‌تری هم برخوردار است. از مدل‌های چندکاره آبمیوه گیری باربدتک می‌توان به محصول زیر اشاره کرد.

پیشنهاد برای تهیه : خرید لوازم جانبی کافی شاپ

 

بنر معرفی بهترین مارک آب میوه گیری

دستگاه آبمیوه گیری مارک تولیپس

آب میوه‌ گیری یکی از محصولات برند تولیپس است که توانسته خود را در خانه‌های ایرانیان جا کند. بدنه‌ی آب میوه گیری‌های تولیپس اکثرا از جنس استیل ضدزنگ و پلاستیک مستحکم است که به مرور زمان آسیبی نبیند و تا سالیان سال به کاربران کار بدهد. تولیپس در محصولات خود از سیستم ضدچکه استفاده کرده تا از پاشیدن قطرات آبمیوه در اطراف جلوگیری شود. همچنین، مخزن تفاله که در آبمیوه‌گیری تعبیه شده منجر به خروج آبمیوه‌ی شفاف و بدون تفاله از دستگاه می‌شود. استفاده از دستگاه‌های آبمیوه‌گیری چند کاره تولیپس بسیار ساده است و شما به سادگی می‌توانید مخزن مخلوط کن، آسیاب یا غذاساز را روی پایه سوار کرده و استفاده کنید.

 

آب میوه گیری تولیپس

دستگاه آب میوه گیری مارک ویداس

ویداس در طول چندین سال فعالیت خود کیفیت محصولات خود را به بازار ثابت کرده و با قیمت های مناسب و اقتصادی بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده است. ویداس تمامی لوازم مورد نیاز برای یک خانه مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله محصولات این برند می توان به انواع لوازم آشپزخانه مانند پلوپز، مخلوط کن، آسیاب و آب میوه گیری اشاره کرد.

ویداس در آب میوه گیری‌های خود از موتورهای قدرتمند استفاده کرده است و بدنه‌ی دستگاه‌ ترکیبی از پایه استیل، مخزن پیرکس و تیغه‌های ضدزنگ استیلی هستند تا کارآیی و مقاومت دستگاه را افزایش دهد. همچنین، قطعات این آبمیوه‌گیرها به‌راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستشو هستند.

معرفی بهترین برند آب میوه گیری صنعتی

انواع دستگاه آبمیوه گیری

به طور کلی می‌توان گفت که آبمیوه گیری از لحاظ کارایی دارای چند دسته‌بندی هستند. برای مثال آبمیوه گیری تک کاره، آبمیوه گیری سه کاره، آبمیوه گیری چهار کاره و آب میوه گیری چند کاره که می‌تواند چندین مدل مختلف آب‌گیری میوه را انجام دهد.

دستگاه آبمیوه گیری یک کاره: آب میوه گیری تک کاره معمولاً آب میوه گیری دستی است که بدون برق کار می‌کنند و فقط یک سری از میوه‌ها را می‌توانید به کمک آب میوه گیری تک کاره، آب‌گیری کنید. این دستگاه تنها قادر به انجام یک کار (گرفتن آب میوه) است. از وزن کمی برخوردار بوده و شستشوی آن ساده است. تیغه‌ها و فیلتر آن استیل بوده و در مقابل زنگ زدگی مقاوت بالایی دارد. آب میوه گیری برقی تک کاره یا همان آب مرکبات گیری به‌صورت اتوماتیک آب میوه را تهیه می‌کند و نیاز نیست خودتان کاری انجام دهید. می‌توان به دستگاه یک کاره که از محصولات باربدتک است اشاره کرد.

آب انارگیر اسمارت مدل SMART-POM

آب انارگیری اسمارت مدل smart- pom با وزن تقریبی 5.5 کیلوگرم گزینه‌ای ایده‌آل برای تهیه‌ی آب مرکبات می‌باشد. از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه استفاده از اهرم فنری در طراحی و ساخت آن است که کاربر را قادر می‌سازد با وارد کردن کمترین فشار دست، بیشترین فشار را به میوه وارد کرده و حجم آب گیری از میوه را به 90 درصد برساند.

آب انارگیر مدل SMART-POM

آبمیوه گیر دستی طرح نارسیکان طلایی

دستگاه‌های آبمیوه گیری در مدل‌ها و اندازه‌های مختلف جهت مقاصد مختلف تولید و به کار گرفته می‌شوند. بیش‌تر دستگاه‌های آبمیوه گیری در دو نوع تک کاره و چند کاره ساخته می‌شوند. نوع تک کاره‌ی این دستگاه‌ها تنها قابلیت گرفتن آبِ میوه‌ها را دارند و امکان تهیه‌ی اسموتی و معجون و … را ندارند. یکی از انواع این محصولات آبمیوه گیر دستی طرح نارسیکان طلایی می‌باشد. بدنه‌ی محصول ساخته شده از فلزهای استیل، آلومینیوم و چدن است و وزنی معادل ۷.۵ کیلوگرم دارد. این محصول قابل شستشو است و می‌توانید از آن برای گرفتن آب انار، انواع مرکبات و سایر میوه‌های آبدار استفاده کنید.

آب مرکبات گیری نارسیکان طلایی

دستگاه آبمیوه گیری دوکاره: این دستگاه هم برای امر آشپزی و هم تولید انواع نوشیدنی کمک کننده است. بخاطر همراه بودن مخلوط کن و یا آسیاب در کنار آبمیوه گیری، به این مدل‌ها دوکاره گویند.

دستگاه‌ آبمیوه گیری سه کاره: دستگاهی که در کنار قابلیت آب‌میوه‌گیری، قابلیت آسیاب کردن و مخلوط‌ کن را نیز دارد. مخلوط‌ کن برای کارهای آشپزی مانند پختن کیک بسیار کاربردی است و در کنار آن از آسیاب می‌توانید برای پودر کردن مواد غذایی و تهیه ادویه‌های مختلف استفاده کنید. بهترین مارک آبمیوه گیری سه کاره می‌توان به پارس خزر اشاره کرد.

دستگاه آبمیوه گیری چهار کاره یا چند کاره: این محصول هم مثل آب میوه گیری 3 کاره عمل می‌کند، اما با این تغییر که علاوه بر تمام ویژگی‌های آن از مخزن خرد کن هم بهره می‌برد؛ به کمک خرد کن می‌توانید سالادهای مختلف درست کنید بدون له شدن مواد و درآمدن آب موادی که استفاده می‌کنید. توجه داشته باشید که برای بهترین نتیجه باید از آب میوه گیر باکیفیت و برند استفاده کنید تا هم عمر بالایی داشته باشد و هم بهترین خروجی را از آن داشته باشید. آبمیوه گیری چند کاره علاوه‌بر گرفتن آب از میوه، دارای قابلیت‌هایی مثل «مخلوط کن»، «آسیاب» و «خردکن» است. به آشنایی بیشتر شما عزیزان می‌توان به دستگاه زیر اشاره کرد.

دستگاه آب لیموگیری چندکاره مدل ST-LEM500

از این دستگاه می‌توان در فروشگاه‌های آبگیری و فرآوری محصولات کشاورزی می‌باشد. ابعاد دستگاه آبلیموگیری 100 *60 *70 سانتی‌متر بوده و محفظه‌ای ساخته شده از جنس استیل 304 نگیر دارد. آلیاژ استیل از مقاومت بالایی در برابر آسیب‌هایی نظیر ضربه، ساییدگی و زنگ زدگی برخوردار بوده و به هیچ عنوان دچار واکنش پذیری با مواد غذایی نمی‌گردد. این دستگاه قادر است 500 کیلوگرم محصول را در ساعت آبگیری کند. جنس بدنه دستگاه آبلیموگیری چندکاره مدل st-lem500 از آلومینیوم است. جهت سهولت در جابجایی، دستگاه آبغوره گیری دارای چرخ می‌باشد. خروجی تفاله و آبگیری در این دستگاه به صورت مجزا از هم قرار گرفته است. سیستم عملکرد دستگاه، ماردون است و مقداری تفاله وارد خروجی محصول خواهد شد. لازم به ذکر است خروجی دستگاه آب گیری غوره و لیمو محصولی بدون تلخی است.

دستگاه آبلیموگیر چندکاره صنعتی

نکات مهم هنگام خرید دستگاه آبمیوه گیر

  1.  قدرت موتور: مطمئن شوید موتور قوی و کارآمدی دارد.
  2. ظرفیت: اندازه مخزن مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
  3. طراحی و جنس بدنه: محکم و ضدزنگ باشد.
  4. سیستم گردش مواد: برای بهره‌وری بالا، سیستم مناسبی را انتخاب کنید.
  5. آسانی تمیزکاری: بخش‌های قابل جداشدن و آسانی در شستشو اهمیت دارد.
  6. سرعت‌ها و حالت‌ها: انتخاب دستگاه با سرعت‌ها و حالت‌های مختلف میله‌ها و میوه‌گیری بهتر است.
  7. سر و صدا: به صدای موتور توجه کنید و دستگاهی با سطح صدای مناسب انتخاب کنید.
  8. ایمنی: دستگاه دارای ویژگی‌های ایمنی مانند قفل کودک و ایمنی حسگرها باشد.
  9. گارانتی: اطمینان حاصل کنید که دستگاه دارای گارانتی معتبر است.
  10. نظرات مشتریان: نظرات کاربران درباره مدل‌ها و برندها را بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *