بلاگ

شناخت پاپ کورن ساز صنعتی

شناختن پاپ کورن ساز صنعتی

پاپ کورن یکی از خوراکی‌های خوشمزه و سالم است که می‌تواند جایگزین خوراکی‌های مضری مانند چیپس و پفک باشد. این خوراکی مورد پسند اکثر ایرانیان بوده و افراد علاقمندند در هنگام تماشای فیلم این خوراکی را میل نمایند. ما در این مطلب به شناختن پاپ کورن ساز صنعتی پرداخته‌ایم تا اگر شما قصد خرید پاپ کورن ساز صنعتی را داشته باشید بتوانید با ویژگی‌ها و انواع پاپ کورن ساز صنعتی آشنا شوید.

سر فصل‌ها

  • دستگاه پاپ کورن ساز چیست؟
  • انواع دستگاه پاپ کورن ساز کدام است؟
  • مشخصات دستگاه‌های پاپ کورن ساز صنعتی
  • انواع ذرت برای خط تولید پاپ کورن کدام است؟
  • معرفی محصولات
  • سخن پایانی

دستگاه پاپ کورن ساز چیست؟

دستگاه پاپ کورن ساز با نام‌های پفیلا ساز، پاپ کرن ساز، پف فیل ساز شناخته شده و توانسته با ایجاد خوراکی خوشمزه به محبوبیت برسد. این دستگاه با استفاده از ذرت، آب، روغن و به کمک دما و حرارت مناسب پفیلا‌ها را تولید می‌کند. شما بر اساس دستگاهی که خریداری کرده‌‌اید فرآیند تولید پفیلای مختلف خواهید داشت. در ادامه این مطلب شما را با انواع دستگاه پاپ کورن ساز آشنا خوهیم کرد.

انواع دستگاه پاپ کورن ساز کدامند؟

در فرایند شناخت پاپ کورن ساز صنعتی شما باید با انواع مختلف آن نیز آشنا بشوید. از جمله دستگاه‌های پفیلاساز می‌توان به پاپ کورن ساز چرخ دار، پاپ کورن ساز ایستاده، پاپ کورن ساز رومیزی و پاپ کورن ساز کالسکه‌ای اشاره کرد. بنابراین کاربران گزینه‌های مختلفی جهت انتخاب و مصرف پیش روی خود دارند.

دستگاه برای تهیه پفیلا

مشخصات دستگاه‌های پاپ کورن ساز صنعتی

  • دیگ پخت ذرت در این محصولات از جنس استیل استنلس ضد زنگ است. همچنین اجزای دستگاه‌های پفیلاساز به راحتی قابل جداسازی، نظافت و شستشو می‌باشد.
  • از دیگر مشخصات دستگاه‌های پاپ کورن ساز صنعتی، می‌توان به وجود چراغ روی دستگاه‌های پفیلا ساز رومیزی جهت روشنایی اشاره کرد. دستگاه‌های پفیلا ساز صنعتی می‌توانند با نیروی برق، گاز شهری و بوتان حرارت لازم را جهت بو دادن ذرت را ایجاد کند.
  • دستگاه‌های پفیلاساز رومیزی دارای وزن کمی هستند و بنابراین شما می‌توانید این دستگاه را روی انواع میز‌های چوبی، فلزی و ام دی اف قرار دهید.
  • دستگاه‌های پفیلاساز پایه دار همانند پفیلاساز‌های رومیزی هستند با این تفاوت که پایه دارند.
  • دستگاه پفیلا ساز می‌تواند پفیلا در طعم‌های نمکی، فلفلی، کاراملی، پنیری، کچاپ تهیه کند.
  • دستگاه‌های پفیلا ساز در مکان‌هایی مانند کافی‌شاپ‌ها، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع ذرت برای خط تولید پاپ کورن کدام است؟

در شناختن پاپ کورن ساز صنعتی شما باید بدانید از کدام نوع ذرت استفاده کنید تا پاپ کورن‌های بهتری را تولید کنید. ذرت‌هایی که از کشور آژانتین و برزیل وارد می‌شود بیشتر استفاده می‌شود. و کیفیت ذرت‌های کشور برزیل بهتر است. ما دو نوع ذرت نامبرده شده در زیر را برای شما توصیه می‌کنیم.

  • Mushroom: این ذرت را هنگامی که تبدیل به پاپ کورن می‌کنید شکلی توپی به خود می‌گیرد.
  • Butterfly: این نوع ذرت ها در هنگام پف کردن شکل منظمی به خود نمی‌گیرند.

دستگاه پفیلا ساز ایستاده

این محصول دارای یکسال گارانتی و ضمانت است. دستگاه پفیلاساز ایستاده را می‌توان به صورت برقی و گازی استفاده کرد. قطعات این محصول قابل شستشو هستند و جنس بدنه از ورق گالوانیزه رنگ کوره‌ای – استیل ساخته شده است.

دستگاه پفیلاساز

دستگاه پفیلا ساز ایستاده

دستگاه پفیلا ساز رومیزی

این محصول با به کارگیری مواد اولیه با کیفیت و مقاوم ساخته شده است. دستگاه پفیلاساز رومیزی را می‌توان در فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی مورد استفاده قرار داد و یکی از بهترین دستگاه پاپ کورن ساز موجود می‌باشد. قطعات این دستگاه قابل شستوشو هستند. شما با خرید پفیلاساز رو میزی از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول نیز برخوردار می‌شوید.

دستگاه پفیلا ساز

دستگاه پفیلا ساز رومیزی

دستگاه پفیلا ساز کالسکه ای

قطعات دستگاه پفیلاساز کالسکه‌ای به راحتی قابل شستشو هستند و این محصول از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می‌باشد. پفیلاساز کالسکه‌ای دارای چرخ جهت سهولت در جابه‌جایی را دارد. و همچنین قابل ذکر است که استفاده از این محصول بسیار آسان می‌باشد.

دستگاه رشته بری

دستگاه رشته بری مدل RS-T1

سخن پایانی

ما در مقاله فوق سعی در شناخت دستگاه‌‌های پفیلاساز و انواع آن را داشتیم. و خصوصیاتی را که دارن را توضیح دادیم. اگر شما نیز قصد خرید پفیلاساز صنعتی را دارید می‌توانید از سایت باربد تک اقدام به خرید کنید. این سایت با پایین‌ترین قیمت بهترین دستگاه پفیلاساز صنعتی را در اختیار شما قرار می‌‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *