مطالب درمورد ادوات کشاورزی

نصب پمپ سمپاش تیلر

نصب پمپ سمپاش تیلر

گاهی لازم است تمامی ذهن، کردار و رفتار خود را از آفات و ناملایمات روزگار بزداییم مانند دستگاه سمپاش که برگها ، ساقه و تا جان درخت را به سم آغشته می نماید تا از آفات و حمله حشرات موذی در امان بماند.
یکی از موارد مهم در نگهداری باغات و درختان، سم پاشی جهت دفع آفات نباتی می باشد که در سال یکبار انجام می شود در صورت عدم اجرای این فرآیند امکان نابودی تمام محصولات می باشد از این رو کشاورزان و باغداران محترم این مهم را جدی گرفته و با نصب دستگاه سمپاش به روی تیلر به سادگی می توانند این خطر را رفع نموده و از گزند آفات در امان بمانند. از این رو شما را به استفاده از این دستگاه به روی تیلر آشنا می نماییم .
آموزش نصب پمپ سمپاش تیلری
جهت استفاده از سمپاش موارد ذیل الزامی است:
ابتدا با باز نمودن قاب تیلر امکان نصب شاسی دستگاه سمپاش برای شما مهیا می گردد و شما می توانید به راحتی شاسی این دستگاه را به روی بدنه تیلر توسط چند پیچ نصب نمایید تا امکان نصب دستگاه به روی تیلر فراهم گردد. پس از نصب دستگاه سمپاش به روی شاسی توسط چند پیچ تسمه ی رابط به منظور انتقال نیرو از محور تیلر به دستگاه سمپاش متصل می گردد لازم به ذکر است از سفت یا شل بودن تسمه مورد نظر اطمینان حاصل نمایید . معمولا منبع حاوی سم را در تریلر متصل به تیلر قرار می دهند که باید جهت انتقال سم به دستگاه شلنگی که در داخل منبع غوطه ور گردیده به ورودی دستگاه سمپاش متصل شود. دستگاه سمپاش این قابلیت را دارد که سم را با فشار از خروجی توسط شلنگ به طول حداقل 50 متر به لانس منتقل نماید و لانس به صورت افشان و پرفشار سم را به تمامی قسمت های مورد نظر جهت سمپاشی انتخاب گردیده پخش نماید. قابل به ذکر است خروجی لانس قابلیت تنظیم جهت میزان ارتفاع و نوع پاشش را دارد.

باغداران گرامی به خوبی می دانند که ماده سم باید بر روی تمامی برگ ها و شاخه های درختان آغشته شود و این دستگاه این قابلیت را دارد تا نقاط دور از دسترس و مرتفع را به سادگی پوشش دهد. شروع کار دستگاه همراه است با روشن شدن موتور تیلر و در جا کار کردن آن و انتقال نیرو از محور موتور به دستگاه سمپاش می باشد بنابراین بدون روشن نمودن تیلر امکان استفادهاز دستگاه سمپاش وجود ندارد .
باغداران محترم باید از میزان مقدار سم در منبع آگاهی لازم را داشته باشند. شما مخاطبان همیشگی می توانید با مشاهده کلیپ مربوط به این فرآیند از چگونگی نصب و راه اندازی و استفاده آسان این دستگاه مطلع شوید.

شرکت صنعتی باربدگستران میلاد تک با شماره تماس:09211304206 باسایت: barbodtak.com ایدی تلگرام:@barbodtak
ایدی اینستاگرام : _barbod_tak